Activitats en familia

Algunes activitats per a aquesta setmana i cap de setmana. Del 23 al 29 de març.

Si trobeu alguna activitat i la voleu compartir amb tots nosaltres ho podeu afegir com a comentari a aquest post. En alguns casos són activitats periòdiques, així que, si hi aneu a alguna i poseu el què us ha semblat us ho agrairíem, ja que pot servir de guia per a altres famílies.

• Conta contes durant aquesta setmana, del 23 al 27 de març a diferents biblioteques de la ciutat: + info

• De peus a terra. Fundació Joan Miró. Diumenge 29 de març+ info

• Alone. Fundació Joan Miró. Dissabte 28 y diumenge 29 de març. + info

• Acaba’t la sopa. Concert al Kids Caixa Fòrum – Dissabte 28 i diumenge 29 de març. + info

Rua de Carnaval 2015

Aquesta info ja està al blog de primària.. però… “ens l’hem copiat” per a demostrar que els petits de parvulari també van estar a tope a la Rua de Sants 2015 🙂

Aquí la crònica de sa majestat el rei Carnestoltes:

“Enguany la rua va estar molt alegre, animada i és clar plena de súbdits que van ballar i aguantar la caminada fins a veure’m, com uns campions!

Dins de tot això em plau comunicar-vos que la comparsa de l’Escola Proa va aferrar-se a les meves paraules i van anar fins a la lluna a buscar la independència, amb naus i coets i tot!! Em van arribar al cor…

Per això i per la gran feinada que van fer amb el muntatge de tot plegat es van endur un tercer premi i una foto meva com a record d’aquest gran dia.

Ara només espero que l’any vinent torneu tots a veure’m per seguir fent tot allò que la resta de l’any no està gaire ben vist, com anar amb sabatilles a l’escola o anar ben peluts… Així doncs, feliç carnestoltes i fins l’any que ve!!”

Per: Montse Bagan

Entrevista del programa RadioEscola, dirigit per en Kike. Escolteu

20150223_172844

ACTIVITAT AMB ELS MOSSOS D’ESQUADRA

Dimarts 3, els Mossos d’Esquadra van venir a fer l’activitat emmarcada dins del programa educatiu “Per una MOBILITAT SEGURA”, riscos o perills i seguretat quan anem pel carrer. Es tracta d’una activitat lúdica que ens fan els mossos supervisada pel Javi Portillo, pare de l’escola.