Avui és l’últim dia de curs i, per acomiadar-lo com cal, hem gaudit d’un taller de bombolles de sabó.
Mes: juny 2015
Marxem a primària!!
Els anys han anat passant i ens hem fet grans. Els nostres amics del parvulari ens han fet una festeta de comiat, i nosaltres hem explicat el que més ens ha agradat dels tres cursos.
EL RESTAURANT
A P3 no parem de jugar, aquesta vegada hem muntat un restaurant. No ens falta detall.
AIXÒ ÉS MÉS QUE UN JOC (detall programació de fonologia)
Temporització: 2 sessions (tercer trimestre)
JUGUEM A ANAR AL RESTAURANT (Joc simbòlic)
Àrees implicades: Comunicació i llenguatges
Objectius:
- Poder atendre i interpretar, mitjançant l’entonació i el gest del qui parla, les diferents intencions comunicatives.
- Identificar qui parla i allò que diu en contextos comunicatius
en els quals hi hagi més d’una persona emissora i un
missatge.
- Poder apropiar-se de la cadena verbal dels personatges,
què diuen i com ho diuen, entonació.
CONTINGUTS DE LA UNITAT
Parlar, expressar i comunicar.
1 Utilització d’estratègies per fer-se comprendre i per comprendre els altres, amb imitació de models i amb un ús de la llengua cada vegada més acurat: pronunciació clara, estructura gramatical correcta, lèxic precís i variat, entonació i to de veu apropiats.
2 Gust per participar en les converses amb l’ús progressiu de les normes que regeixen els intercanvis lingüístics: torns de parla, atenció, manteniment i canvi de tema, adequació al context, i de les formes establertes socialment per iniciar, mantenir i finalitzar les converses.
Interpretar, representar i crear.
1.Ús de procediments, com ara preguntar, negociar, predir, planificar, raonar, simular.
I ara les fotos: ERIÇONS
ARA LES PAPELLONES:
JOCS D’AIGUA AMB ELS PADRINS
Ahir vam fer jocs d’aigua amb els nostres padrins. Vam poder gaudir de l’últim dia amb els padrins tot jugant i vam acabar fent-nos un regal fet per nosaltres.
MANUALITATS AMB ELS PADRINS
Durant dues setmanes hem anat a la sala de plàstica de primària i hem fet una manualitat amb els padrins, relacionada amb el nom de la classe.
Trobada amb els nostres amics i amigues del projecte Tic Tac
Les Zebres i els Dofins durant tot el trimestre hem portat a terme un projecte de llengua anomenat Tic Tac. És un projecte on virtualment amb l’escola Montseny de Barcelona, hem realitzat unes activitats, on mitjançant un joc de pistes hem descobert els nostres nous amics.
Finalment, el passat divendres vàrem fer una trobada presencial, on per fi ens vàrem conèixer en persona. Va ser molt emocionant i emotiu. Ens vàrem intercanviar uns regalets que vam fer expressament per a ells i vam passar un matí d’allò més divertit compartint jocs i tallers.
Realment ha estat una experiència genial i divertida!!
Fins aviat amics i amigues de l’escola Montseny!
ENGLISH SONGS
Des del gener que fem anglès i aprenem moltes paraules passant-nos-ho d’allò més bé tot fent jocs i cantant cançons.
Perquè pugueu veure tot el que sabem aquí us deixem una petita mostra de les cançons que hem après.
Esperem que us agradin!
PAPALLONES
P3A from Escola Proa on Vimeo.
ERIÇONS
P3B from Escola Proa on Vimeo.
MICOS
P4A from Escola Proa on Vimeo.
GEGANTS
P4B from Escola Proa on Vimeo.
ZEBRES I DOFINS
Contes Zebres i Dofins
Els nens i nenes de les Zebres i els Dofins ens hem convertit en escriptors i il·lustradors. Aquest n’és el resultat, uns contes pensats, dibuixats i parlats per nosaltres. Esperem que us agradin.
La sirena que volia viatjar (Zebres) from Escola Proa on Vimeo.
En Paquito es perd a la selva (Dofins) from Escola Proa on Vimeo.