ELS PINGÜINS

Ja estaven preparats, envernissats de feia dies, a punt de nedar fins el brioix que els nens van omplir amb xocolata per a guarnir la MONA. SEGUR que estarà molt Bona!

Adéu a la Vella Quaresma

Vella Quaresma, Vella Quaresma, ai! que no pots caminar…..

Quan el rei Carnestoltes va marxar, ens va deixar molt ben acompanyats: la nostra amiga Vella Quaresma s’ha quedat amb nosaltres per acompanyar-nos fins a les vacances de Setmana Santa.

DSC05666    DSC05573

Cada dimecres, després del pati, ens hem reunit per cantar-li la seva cançó i tallar-li una cama, experimentant així el pas del temps.

DSC05575 DSC05579

A la cama, com cada any, hi havia un missatge per a un grup; l’havien de desxifrar per descobrir on estava amagat el regalet, que era repartit entre tots els amics i amigues del parvulari.

Això de buscar tresors ens ha encantat! Ja estem desitjant que torni aquesta velleta tan simpàtica….

QUI VULGUI SABER EL PIS ON VIUEN ELS NENS I NENES DE P5 QUE COMPTI CÀPSULES!

Després de la descoberta del barri de Sants vam proposar als micos i als gegants que ens portessin una foto del portal de la casa on viuen. Així, vam descobrir el carrer, el número del portal i altres pistes referents a l’entorn més immediat de cadascú.
Però, a quin pis viuen aquests noiets i noietes?
QUI VULGUI SABER EL PIS ON VIUEN ELS NENS I NENES DE P5 QUE COMPTI CÀPSULES!

FEM VAIXELLS

En una escola com la nostra, durant l’escolaritat, és obligatori fer un VAIXELL. Una tasca una mica complicada pels nens i nenes de P5, però no pas per als MICOS i GEGANTS que hem intentat fer-ho entre tots.
Un cop fets i ben guarnits els nostres vaixells, allò que ens interessava era col·locar-los en palanganes amb aigua i a veure què passava. Tots han flotat i van endavant, conduïts per les “bufadetes” i “bufadotes” de tots nosaltres.