ÚLTIM DIA DE CURS

Avui hem celebrat l’últim dia de curs amb una festassa al parvulari!

La companyia Nimei ens han explicat dos contes que han estat escollits amb un dau gràcies al Bruno i al Biel de P5. El primer conte ha estat del Cocodril Pim Pim i el segon Els gats de la Maria Tatin, tots dos ens han agradat moltíssim!

Tot seguit hem fet la graduació dels nens i les nenes de P5, on els i les alumnes han aprofitat per agrair a les mestres tot allò que els ha agradat més del que han fet al parvulari amb elles i com a recordatori se’ls ha fet entrega d’una xapa amb el símbol de la classe i de la foto de grup amb el nom de tots els companys i companyes.

Per continuar amb la festa hem esmorzat tots plegats un bon pa amb xocolata i suc de taronja i en acabar hem gaudit d’una estona de pati conjunta i de música i de ball.

CONTES P5

Des de l’àrea d’Expressió Oral els nens i les nenes de P5 han creat de forma col·laborativa un conte, entre tots han desenvolupat el guió, han fet les il·lustracions i l’han gravat.

Les balenes han fet el conte de EL PIRATA I LES SIRENES i els dofins LA DENT PERDUDA.

Us els deixem a continuació, esperem que us agradin molt.

EL PIRATA I LES SIRENES

LA DENT PERDUDA