JA HA COMENÇAT EL CARNAVAL!

La festa de Carnaval ja ha començat i quina millor manera de començar que amb la visita de les Ambaixadores del Rei Carnestoltes.

Com sempre ens han fet riure molt i ens han informat que sa majestat el Rei Carnestoltes arribarà aquest dijous a les Cotxeres de Sants a les 18.30h.

Per anar a rebre-les tal i com marcaven les consignes, els alumnes han anat amb la cara pintada, mireu com anaven!

Finalment aprofitem per adjuntar-vos la cartellera que també trobareu penjada al pati del parvulari.

ELS PEUS

Aquest curs, a PSICOMOTRICITAT, hem anat vivenciant tot el nostre cos.

Vam començar amb l’enfarinada de totes les parts del cos i després hem anat fent altres sessions per anar aprofundint amb cadascuna de les parts: el cap, el tronc, els braços i les mans, les cames i els peus.
Un dia vam voler deixar les empremtes dels nostres peus en un paper i ens els vam pintar amb pintura! Que divertit que va ser!!!

CONCERT DE NADAL DE P3

Avui, seguint amb les activitats de final de trimestre i de Nadal, els nens i les nenes de P3 han fet el seu concert de Nadal per a la resta de companys i companyes del parvulari i per als seus padrins i padrines de 5è.

Us deixem els vídeos de les cançons que han cantat perquè pugueu veure els petits artistes:

ARA VE NADAL

EL NADAL JA ÉS AQUÍ

AMB LA LLUM DEL FANALET

TIÓ DE NADAL

Després de la magnífica actuació de P3, els padrins i padrines ens han recitat el seu poema de Nadal titulat: El Tió de Joana Raspall.

I per acabar els alumnes de P4 i P5 també han cantat una cançó.

P4: LA NEU TAN BLANCA

P5: LA GALLINETA

Ha sigut un matí molt nadalenc i bonic!

SORTIDA DE LA TARDOR P3

Aquesta setmana els nens i les nenes de P3 han visitat el parc de l’Espanya Industrial per tal de veure el comportament dels arbres a la tardor.

Han pogut observar que hi ha arbres que no perden les fulles i d’altres que sí, també han aprofitat per recollir fulles dels diferents arbres que hi ha al parc que les han perdut.

Tampoc ha faltat una estona de joc lliure al parc gaudint-lo tot sencer per a ells sols, ha sigut molt divertit poder jugar i compartir experiències en un entorn diferent al que estan habituats.

Ha estat una primera sortida de l’escola d’allò més divertida i enriquidora!

LA CASTANYADA 2019

El dijous 31 d’octubre vam celebrar la Castanyada. Durant el dia anterior i el mateix matí de dijous els alumnes de P3, P4 i P5 van estar fent els panellets de moniato i coco, de coco i llet condensada i de galeta, xocolata i fruits secs respectivament.

A la tarda, van rebre la visita de les castanyeres i el castanyer del Montseny que els van portar moltíssimes castanyes, a canvi, els nens i les nenes els van oferir els seus panellets.

Després totes juntes vam fer una mica de festa tot ballant i cantant. Va ser molt divertit!

JA HA ARRIBAT LA TARDOR

La tardor ja ha arribat i els i les alumnes de P3 han estat treballant a l’aula alguns dels elements característics de la tardor.

Ho han fet a través dels materials que els propis alumnes han portat a l’aula com ara les fruites de tardor, les hortalisses, els seus colors i altres elements que es poden trobar a la natura com pinyes, castanyes, aglans…

Mireu tot el que han experimentat i com de bé s’ho han passat!

LA FESTA MAJOR A L’ESCOLA

Avui divendres 20 hem celebrat la Festa Major a l’escola, com a bona festa major han sortit en Ton i la Rosó, els gegants de l’escola i també hem vist ballar als capgrossos, els que han fet els nens i les nenes de P5 i els que portaven els alumnes de 1r i 2n.

Han sortit a ballar els nens i les nenes de P3 fins a 6è, ha sigut molt divertit, us deixem unes imatges perquè pugueu veure com ha sigut la nostra festa.

Esperem que us agradi i BONA FESTA MAJOR A TOTHOM!

P3 PREPARA LA FESTA MAJOR

Aquests dies, degut a la proximitat de la Festa Major de Barcelona i la celebració d’aquesta dins l’escola el divendres, els nens i les nenes de P3 estan aprofitant per acostar-se a aquesta festa popular tot ballant el “Gegant del Pi” a l’aula música i pintant unes corones de gegants i gegantes a l’aula.

Mireu que bé s’ho han passat!

ÚLTIM DIA DE CURS

Avui hem celebrat l’últim dia de curs amb una festassa al parvulari!

La companyia Nimei ens han explicat dos contes que han estat escollits amb un dau gràcies al Bruno i al Biel de P5. El primer conte ha estat del Cocodril Pim Pim i el segon Els gats de la Maria Tatin, tots dos ens han agradat moltíssim!

Tot seguit hem fet la graduació dels nens i les nenes de P5, on els i les alumnes han aprofitat per agrair a les mestres tot allò que els ha agradat més del que han fet al parvulari amb elles i com a recordatori se’ls ha fet entrega d’una xapa amb el símbol de la classe i de la foto de grup amb el nom de tots els companys i companyes.

Per continuar amb la festa hem esmorzat tots plegats un bon pa amb xocolata i suc de taronja i en acabar hem gaudit d’una estona de pati conjunta i de música i de ball.