ÚLTIM DIA DEL 2n TRIMESTRE

Avui últim dia del trimestre, els nens i les nenes del parvulari hem celebrat l’arribada de les vacances de pasqua fent la nostra pròpia MONA DE PASQUA.

Hi hem posat nutella, fideuets de colors, l’ou de xocolata, el pollet, les plomes i la figura que hem fet amb els nostres padrins i padrines.

Mireu que bé ens ho hem passat i com ens han quedat! Quines ganes de tastar-la!

P3 HA VISITAT LA GRANJA

El passat dilluns els nens i les nenes de P3 vam anar a Can Montcau, una granja a prop de la Roca del Vallès. Allà ens van rebre unes monitores que ens van ensenyar un a un cadascun dels animals que hi viuen, vam veure un cavall, dos rucs, ànecs, oques, un gall, gallines, un paó reial, pollets, conills, porcs i vaques.

També vam observar les diferències entre els animals que tenen pèl i ploma, que surten de la panxa o de l’ou, quantes potes tenen cadascun dels animals, si volen o no volen… Fins i tot vam poder simular com es muny una vaca!

Va ser un dia fantàstic envoltats de natura, gaudint dels animals i de tots nosaltres, ens ho vam passar genial!

IPADS A P3

Ja des del trimestre passat, cada quinze dies fem una sessió d’iPads amb els nens i les nenes de P3.

Les diferents aplicacions ens permeten fer classificació, fer puzzles, unir punts… i d’aquesta manera, gràcies a les TIC tenim una alternativa per treballar i reforçar aquestes pràctiques.

Us deixem unes quantes fotos perquè pugeu veure com treballem.

JA HA ARRIBAT LA VELLA QUARESMA!

Avui ha arribat la Vella Quaresma a l’escola!

L’hem rebut tots i totes al sorral, hem comptat quantes cames tenia, que n’eren 7 i li hem cantat la cançó.

Tot seguit, li hem tallat la primera cama i hem llegit les pistes que ens ha deixat per saber a quina classe li tocava anar a buscar el regal i a on estava.

Gràcies a les pistes hem descobert que els havia tocat a la classe dels dofins, que han anat a l’aula polivalent a buscar els regals i ens els han repartit!

Aquesta vegada ens ha portat un llibre per cada classe, moltes gràcies!!

INGREDIENTS PER A LA DISFRESSA DE P3

La classe dels Lleons i de la Lluna ja tenim mig confeccionada la nostra disfressa. No us podem dir de què anirem però us oferim unes petites pistes perquè aneu fent boca.

HAN VINGUT LES AMBAIXADORES

Amb un mitjó de cada color hem rebut a les ambaixadores que, molt alegrement ens han anunciat que sa majestat el rei Carnestoltes arribarà dijous 8 de febrer a les 18.30h a les Cotxeres de Sants. Tal i com està previst, sortirà de Cotxeres fent una petita cercavila pel Passatge Fructuós Gelabert i la plaça Bonet i Muixí fins a l’auditori de Cotxeres de Sants.

Mireu com ens han fet riure i com de bé ens ho hem passat!

Aprofitem per recordar-vos que demà toca venir en pijama, dijous amb un pentinat divertit i un petit entrepà de truita o botifarra d’ou i divendres preparats per les danses de la tarda!

Finalment, us deixem un vídeo de com anàvem avui:

A gaudir de la festa i ja sabeu que PER CARNAVAL TOT S’HI VAL!!!

JA S’ACOSTA CARNAVAL

Ja s’acosta Carnaval i per això ja tenim penjada al Parvulari la nostra cartellera.

Igual que en les darreres festes, seguim treballant gràcies a les cartelleres la comprensió lectora amb els nostres alumnes d’infantil. Aquestes no han de ser només un espai on els pares us podeu assabentar del que fem i farem.

Poden convertir-se en un nou espai de treball i creiem que no pot ser més significatiu. Les cartelleres es treballen a l’aula, activant els seus coneixements previs, fent prediccions sobre el seu contingut, buscant paraules que coneixem, comprovant les seves prediccions mitjançant la lectura, recapitulant sobre el que hem llegit…

Vaja, una feinada!

Podeu aprofitar per mirar la nostra cartellera amb els vostres fills.

Aprofitem per recordar-vos que les consignes per la setmana vinent són:

I recordeu que: PER CARNAVAL, TOT S’HI VAL!