DIJOUS GRAS

Avui que és dijous gras hem gaudit d’aquest dia esmorzant un entrepà de truita tots junts.

A mig matí ha arribat el Rei Carnestoltes a l’escola, per celebrar la seva arribada ens hem trobat amb els nostres companys de primària al pati per rebre’l i llegir el pregó que han preparat els alumnes de l’escola.

A més tal i com dictaven les consignes avui tocava venir amb un complement d’algun personatge conegut o famós mireu quina varietat hem tingut!

PRIMER DIA DE CARNESTOLTES

Avui tot seguint les indicacions del Rei Carnestoltes tots els alumnes del parvulari han vingut amb un pentinat divertit o el cabell pintat. Aquí teniu les fotos per classes perquè pugueu veure com venien!

També hem rebut la visita de les ambaixadores que ens han anunciat la reina Carnestoltes arribarà a les 18.30h a les Cotxeres de Sants aquest dijous i que dissabte a les 12h del matí es farà la Rua del barri. A més han aprofitat per recordar-nos les consignes de demà dimecres, que hem de portar un peluix i de dijous que hem de venir amb algun complement d’un personatge conegut. Com sempre hem rigut molt amb elles!

A la tarda, han vingut “Los Manitos” i ens han fet un espectacle d’humor.

COOKERY WORKSHOP P4: GIANT BISCUIT

La setmana passada vam acabar la primera ronda del Cookery Workshop a P4, tots hem fet ja la nostra “Giant Biscuit”!

Durant el taller hem introduït el nom dels ingredients i els passos a seguir en anglès i així ampliat el nostre vocabulari. Per fer la Giant Biscuit hem utilitzat: flour, sugar, eggs, butter almonds i els procediments a seguir han estat: add, mix, spread i bake.

Ara que us hem deixat amb el caramel a la boca dels ingredients i els procediments us deixem la recepta per si algú de vosaltres la vol repetir a casa seva:

Ingredients:

200gr d’ametlla palet o filetejada

120gr de sucre

30gr de farina

40gr de mantega

3 clares d’ou

Passos a seguir:

– Separem les clares del rovell de l’ou i les barregem amb el sucre (el rovell no el farem servir).

– Un cop ho tenim ben barrejat, afegim la farina i seguim remenant.

– Tot seguit hi posem la mantega (una mica desfeta) fins aconseguir una barreja homogènia, llavors incorporem les ametlles a poc a poc.

– Ja per acabar, escampem la massa per tota la safata intentant que quedi tota del mateix gruix i que no es facin forats, la posem al forn a 180º durant uns 15-20 minuts i llest! Bon profit!

Finalment, us deixem unes quantes fotos perquè pugueu veure quins cuiners estem fets!

P3 COMENÇA ELS AMBIENTS

Ja fa unes setmanes que els nens i les nenes de P3 han començat els ambients i això vol dir que també s’han obert dos ambients més: Els 4 gats i Pensem.

D’aquesta manera doncs, ja tenim els 9 ambients oberts: musical, alcem torres, pensem, experimentem, avui sóc, els 5 sentits, moviment, els 4 gats i descobrim en la foscor.

Per tal de conèixer cadascun dels ambients, durant la primera i segona setmana tornant de vacances, els alumnes de P3 van anar a veure’ls tots i així poder escollir a quin voldrien anar.

Us deixem unes quantes fotos perquè pugueu veure com els hi està anant!

MUSICAL

ALCEM TORRES