CHRISTMAS CAROLLING

Aquest dimarts i avui dijous els nens i les nenes de P4 han anat a visitar algunes classes de primària i al director per desitjar-los unes Bones Festes. L’activitat dins de l’estona d’anglès ha volgut simular el conegut “Christmas Carolling” anglès on els cantaires truquen les portes de les cases i els canten una cançó.

Per fer-ho els alumnes de P4 han cantat la cançó de “We wish you a Merry Christmas” i a canvi ells també ens han cantat una cançó nadalenca en anglès, els padrins de 6è “All I want for Christmas” i els de 4t “I want a hippopotamus for Christmas”. Com que ho han fet tan i tan bé els han donat uns dolços nadalencs en agraïment.

Aquí teniu unes fotos sobre l’activitat.

NADALES DE P3

Aquest dilluns els nens i les nenes del parvulari es van trobar a la sala d’actes per celebrar l’arribada del Nadal tots plegats i veure la cançó i dansa dels de P3. Per aquesta ocasió tan especial també van convidar els seus padrins i padrines de 5è.

Primer van ballar i cantar els estels i tot seguit els globus, ho van fer d’allò més bé! Us deixem els vídeos perquè els pugueu veure.

Aprofitant que estàvem tots junts, els alumnes de P4, els de P5 i fins i tot els padrins han cantat una nadala! Us deixem també uns vídeos, així veureu com de bé ens ho hem passat!

FIRES DE NADAL AMB ELS PADRINS I LES PADRINES

Dijous i divendres de la setmana passada els nens i les nenes de P3 i P4 respectivament van a anar a visitar amb els seus padrins i padrines de 5è i 6è unes fires de pessebres.

P3 i 5è van anar a  visitar la Fira de Pessebres de Sants, van veure figuretes del pessebre, tions, diferents objectes de decoració de Nadal i a més a més van aprofitar per comprar la molsa del pessebre.

Per altra banda, P4 i 6è van anar a visitar la Fira de Pessebres de Sagrada Família allà van veure un munt de figueretes de pessebres, tions, moltíssimes decoracions diverses i fins i tot avets!

Van passar una estona molt bonica tots plegats i al acabar van tenir la sort de trobar-se un tió gegant, mireu les fotos!

COOKERY WORKSHOP P5: TRUFFLES

Fa unes setmanes hem engegat el cookery workshop de P5. Com a continuació dels tallers que ja feien l’any passat, segueixen sent en anglès repassant vocabulari que ja saben i ampliant-ne de nou.

Per fer aquestes Truffles hem fet servir tres ingredients: chocolate, cream and butter. Després els hi hem donat forma rodona i les hem arrebossat amb coco, xocolata i fideus de colors. Ens han quedat genial!

Us mostrem com les hem fet i com ens han quedat les Truffles:

PRIMERA TROBADA AMB ELS PADRINS A P5

Aquest passat divendres vam fer la primera trobada del curs amb els padrins i padrines. Ja van a primer d’ ESO, s’han fet tan grans! …
Hem organitzat una jornada de jocs de taula i hem aprofitat per consensuar regles dels jocs i aprendre’n d’altres. Ha sigut molt divertit!!
També hem conegut als 10 padrins nous que han entrat aquest curs, ara alguns de nosaltres en tenim dos, estarem el doble de ben acompanyats  😉
Ens tornarem a veure molt properament, ens han d’ajudar a fer les figuretes del pessebre.
Fins aviat, padrins!!