ÚLTIM DIA DE CURS

Avui hem celebrat l’últim dia de curs amb una festassa al parvulari!

La companyia Nimei ens han explicat dos contes que han estat escollits amb un dau gràcies al Bruno i al Biel de P5. El primer conte ha estat del Cocodril Pim Pim i el segon Els gats de la Maria Tatin, tots dos ens han agradat moltíssim!

Tot seguit hem fet la graduació dels nens i les nenes de P5, on els i les alumnes han aprofitat per agrair a les mestres tot allò que els ha agradat més del que han fet al parvulari amb elles i com a recordatori se’ls ha fet entrega d’una xapa amb el símbol de la classe i de la foto de grup amb el nom de tots els companys i companyes.

Per continuar amb la festa hem esmorzat tots plegats un bon pa amb xocolata i suc de taronja i en acabar hem gaudit d’una estona de pati conjunta i de música i de ball.

CONTES P5

Des de l’àrea d’Expressió Oral els nens i les nenes de P5 han creat de forma col·laborativa un conte, entre tots han desenvolupat el guió, han fet les il·lustracions i l’han gravat.

Les balenes han fet el conte de EL PIRATA I LES SIRENES i els dofins LA DENT PERDUDA.

Us els deixem a continuació, esperem que us agradin molt.

EL PIRATA I LES SIRENES

LA DENT PERDUDA

PRIMER DIA DE CARNESTOLTES

Avui tot seguint les indicacions del Rei Carnestoltes tots els alumnes del parvulari han vingut amb un pentinat divertit o el cabell pintat. Aquí teniu les fotos per classes perquè pugueu veure com venien!

També hem rebut la visita de les ambaixadores que ens han anunciat la reina Carnestoltes arribarà a les 18.30h a les Cotxeres de Sants aquest dijous i que dissabte a les 12h del matí es farà la Rua del barri. A més han aprofitat per recordar-nos les consignes de demà dimecres, que hem de portar un peluix i de dijous que hem de venir amb algun complement d’un personatge conegut. Com sempre hem rigut molt amb elles!

A la tarda, han vingut “Los Manitos” i ens han fet un espectacle d’humor.

OLOR A MIMOSA

La mimosa de l’hort amb les seves branques anguloses, amb la seva flor i aquestes boletes rodonetes grogues que fan molta olor floreix durant uns dies a l’hivern i cal estar alerta.

La nostra MIMOSA, la de l’hort de l’Escola, aquests dies està en el seu màxim esplendor.

Avui, GLOBUS I ESTELS hem anat a observar-la i hem decidit dibuixar-la en un paper. Hem mirat de ben a prop com era i mentre fèiem aquest recull la MIMOSA s’ha encarregat de fer-nos arribar la seva olor.

NADALES DE P3

Aquest dilluns els nens i les nenes del parvulari es van trobar a la sala d’actes per celebrar l’arribada del Nadal tots plegats i veure la cançó i dansa dels de P3. Per aquesta ocasió tan especial també van convidar els seus padrins i padrines de 5è.

Primer van ballar i cantar els estels i tot seguit els globus, ho van fer d’allò més bé! Us deixem els vídeos perquè els pugueu veure.

Aprofitant que estàvem tots junts, els alumnes de P4, els de P5 i fins i tot els padrins han cantat una nadala! Us deixem també uns vídeos, així veureu com de bé ens ho hem passat!

COOKERY WORKSHOP P5: TRUFFLES

Fa unes setmanes hem engegat el cookery workshop de P5. Com a continuació dels tallers que ja feien l’any passat, segueixen sent en anglès repassant vocabulari que ja saben i ampliant-ne de nou.

Per fer aquestes Truffles hem fet servir tres ingredients: chocolate, cream and butter. Després els hi hem donat forma rodona i les hem arrebossat amb coco, xocolata i fideus de colors. Ens han quedat genial!

Us mostrem com les hem fet i com ens han quedat les Truffles:

PRIMERA TROBADA AMB ELS PADRINS A P5

Aquest passat divendres vam fer la primera trobada del curs amb els padrins i padrines. Ja van a primer d’ ESO, s’han fet tan grans! …
Hem organitzat una jornada de jocs de taula i hem aprofitat per consensuar regles dels jocs i aprendre’n d’altres. Ha sigut molt divertit!!
També hem conegut als 10 padrins nous que han entrat aquest curs, ara alguns de nosaltres en tenim dos, estarem el doble de ben acompanyats  😉
Ens tornarem a veure molt properament, ens han d’ajudar a fer les figuretes del pessebre.
Fins aviat, padrins!!

CONCERT SETMANA DE LA MÚSICA

En el marc de la Setmana de la Música, el divendres passat els alumnes del parvulari vam anar a la sala d’actes a escoltar el concert que oferien els de P5 i a unes famílies que es van oferir a venir i mostrar-nos l’instrument que toquen.

Va ser un concert molt bonic, els nens i les nenes van cantar tres caçons que havien estat preparat a classe de música i ho van fer molt bé. Tot seguit teniu els vídeos de les cançons que van cantar les Balenes i els Dofins.

En la segona part del concert, la Marta (mare del Joan i la Clara) va interpretar dues peces al piano i ens va fer veure com una mateixa cançó pot tenir diferents variacions, i tot i sonar una mica diferent, seguir sent la mateixa. A més a més, també vam gaudir de la presència de la Maria (mare de l’Ian) i el Toni (pare del Ton), ells dos van explicar-nos per separat el que portaven i després van fer una actuació conjunta. Per la seva banda el Toni portava una gaita, ens va ensenyar les seves parts i com sonava i la Maria fa de DJ, ens va explicar quina era la feina aquesta que la majoria no sabien ni que era i ens ho va ensenyar posant una cançó i ajuntant-la amb una altra molt diferent sense que aquestes canviessin de ritme i no ens adonéssim del moment en què canviaven. Tot seguit van interpretar una cançó conjunta. Us deixem un vídeo perquè veieu com va anar, esperem que ho gaudiu tan com ho vam fer nosaltres.

Va ser un concert molt divertit i interessant, ens va agradar molt!