ÚLTIM DIA DE CURS

Avui hem celebrat l’últim dia de curs amb una festassa al parvulari!

La companyia Nimei ens han explicat dos contes que han estat escollits amb un dau gràcies al Bruno i al Biel de P5. El primer conte ha estat del Cocodril Pim Pim i el segon Els gats de la Maria Tatin, tots dos ens han agradat moltíssim!

Tot seguit hem fet la graduació dels nens i les nenes de P5, on els i les alumnes han aprofitat per agrair a les mestres tot allò que els ha agradat més del que han fet al parvulari amb elles i com a recordatori se’ls ha fet entrega d’una xapa amb el símbol de la classe i de la foto de grup amb el nom de tots els companys i companyes.

Per continuar amb la festa hem esmorzat tots plegats un bon pa amb xocolata i suc de taronja i en acabar hem gaudit d’una estona de pati conjunta i de música i de ball.

UP & DOWN, IN & OUT

Dins dels patis en anglès i l’anglès lúdic dins l’aula els nens i nenes de P4 han estat treballant els conceptes en anglès d’Up and DownIn and Out.

Per tal d’entendre millor els conceptes treballats, han fet activitats vivencials on havien de posar en pràctica aquestes quatre nocions espacials.

Us deixem unes imatges on veureu què bé s’ho han passat!

OUR RAINBOW

Durant aquestes últimes setmanes, a l’hora d’anglès i als patis d’anglès hem estat treballant els colors de l’arc de Sant Martí.

Per tal de fer-ho més divertit vam fer diferents jocs, la primera setmana per equips havíem d’anar trobant els diferents colors del rainbowred, orange, yellow, green, blue, indigo and purple, i així cada equip havia d’aconseguir muntar el seu propi arc.

La següent setmana vam canviar d’equips i enlloc de buscar cada un el seu propi arc, van haver de buscar els diferents materials de cadascun dels colors del rainbow per així aconseguir construir-ne un de gran conjuntament. Aquesta vegada els colors a buscar eren: red, orange, yellow, green and blue.

Ha estat una activitat molt divertida!

PRIMER DIA DE CARNESTOLTES

Avui tot seguint les indicacions del Rei Carnestoltes tots els alumnes del parvulari han vingut amb un pentinat divertit o el cabell pintat. Aquí teniu les fotos per classes perquè pugueu veure com venien!

També hem rebut la visita de les ambaixadores que ens han anunciat la reina Carnestoltes arribarà a les 18.30h a les Cotxeres de Sants aquest dijous i que dissabte a les 12h del matí es farà la Rua del barri. A més han aprofitat per recordar-nos les consignes de demà dimecres, que hem de portar un peluix i de dijous que hem de venir amb algun complement d’un personatge conegut. Com sempre hem rigut molt amb elles!

A la tarda, han vingut “Los Manitos” i ens han fet un espectacle d’humor.

COOKERY WORKSHOP P4: GIANT BISCUIT

La setmana passada vam acabar la primera ronda del Cookery Workshop a P4, tots hem fet ja la nostra “Giant Biscuit”!

Durant el taller hem introduït el nom dels ingredients i els passos a seguir en anglès i així ampliat el nostre vocabulari. Per fer la Giant Biscuit hem utilitzat: flour, sugar, eggs, butter almonds i els procediments a seguir han estat: add, mix, spread i bake.

Ara que us hem deixat amb el caramel a la boca dels ingredients i els procediments us deixem la recepta per si algú de vosaltres la vol repetir a casa seva:

Ingredients:

200gr d’ametlla palet o filetejada

120gr de sucre

30gr de farina

40gr de mantega

3 clares d’ou

Passos a seguir:

– Separem les clares del rovell de l’ou i les barregem amb el sucre (el rovell no el farem servir).

– Un cop ho tenim ben barrejat, afegim la farina i seguim remenant.

– Tot seguit hi posem la mantega (una mica desfeta) fins aconseguir una barreja homogènia, llavors incorporem les ametlles a poc a poc.

– Ja per acabar, escampem la massa per tota la safata intentant que quedi tota del mateix gruix i que no es facin forats, la posem al forn a 180º durant uns 15-20 minuts i llest! Bon profit!

Finalment, us deixem unes quantes fotos perquè pugueu veure quins cuiners estem fets!

OLOR A MIMOSA

La mimosa de l’hort amb les seves branques anguloses, amb la seva flor i aquestes boletes rodonetes grogues que fan molta olor floreix durant uns dies a l’hivern i cal estar alerta.

La nostra MIMOSA, la de l’hort de l’Escola, aquests dies està en el seu màxim esplendor.

Avui, GLOBUS I ESTELS hem anat a observar-la i hem decidit dibuixar-la en un paper. Hem mirat de ben a prop com era i mentre fèiem aquest recull la MIMOSA s’ha encarregat de fer-nos arribar la seva olor.

CHRISTMAS CAROLLING

Aquest dimarts i avui dijous els nens i les nenes de P4 han anat a visitar algunes classes de primària i al director per desitjar-los unes Bones Festes. L’activitat dins de l’estona d’anglès ha volgut simular el conegut “Christmas Carolling” anglès on els cantaires truquen les portes de les cases i els canten una cançó.

Per fer-ho els alumnes de P4 han cantat la cançó de “We wish you a Merry Christmas” i a canvi ells també ens han cantat una cançó nadalenca en anglès, els padrins de 6è “All I want for Christmas” i els de 4t “I want a hippopotamus for Christmas”. Com que ho han fet tan i tan bé els han donat uns dolços nadalencs en agraïment.

Aquí teniu unes fotos sobre l’activitat.

NADALES DE P3

Aquest dilluns els nens i les nenes del parvulari es van trobar a la sala d’actes per celebrar l’arribada del Nadal tots plegats i veure la cançó i dansa dels de P3. Per aquesta ocasió tan especial també van convidar els seus padrins i padrines de 5è.

Primer van ballar i cantar els estels i tot seguit els globus, ho van fer d’allò més bé! Us deixem els vídeos perquè els pugueu veure.

Aprofitant que estàvem tots junts, els alumnes de P4, els de P5 i fins i tot els padrins han cantat una nadala! Us deixem també uns vídeos, així veureu com de bé ens ho hem passat!