DESCOBRIM CAN MERCADER

Les excursions són una oportunitat de descoberta, de relació, d’interacció, d’experimentació.

VAL LA PENA sortir de l’escola per viure i observar en directe el medi que ens envolta.

Així, les nenes i els nens de P-4 , van aprofitar per sortir i esmorzar i dinar amb els companys i mestres.

A la ciutat de Cornellà de Llobregat trobem el Parc de Can Mercader, que vàrem anar a conèixer divendres.

El parc compta amb diferents àrees molt diferenciades de paisatge que el fa un lloc idoni per fer una bona passejada i gaudir d’un ambient natural. Un ambient d´acabament de DE TARDOR, relaxat.

A Can Mercader hi vam trobar jardins, camins, arbres i vegetació abundant i, a més a més, passejos que formaven un gran jardí romàntic on és fàcil gaudir de l’entorn natural i a mesura que anàvem avançant pels camins vam descobrir petites places, glorietes i miradors, un canòdrom, però també vam trobar amplis espais amb jocs infantils on vam fer paradeta!

El sol i el vent ens va acompanyar durant tot el dia. Les fulles volaven de valent!

La valoració final en arribar a l’escola és que Can Mercader VAL MOLT LA PENA. Sí, ens va agradar moooolt!