SORTIDA AL ZOO

El passat dimecres vàrem anar d’excursió al zoo per tal de veure els animals salvatges que estem treballant a l’escola.

Vam poder veure: rinoceronts, pingüins, elefants, tortugues, foques, micos, goril.les… I fins i tot un espectacle de lleons marins.

Després vam gaudir d’un dinar tots plegats. I per últim vam jugar una estona al parc de la ciutadella abans de dormir-nos a l’autocar de tornada a l’escola.

Per últim, a l’arribar a l’escola, vam treure una cama a la vella quaresma i ens va regalar caramels.

Dia complet, ens ho vam passar molt bé!

GIMCANA MIRONIANA

La Gimcana ens aporta molta implicació, conversa i, sobretot, emoció.

PREPARANT LA GIMCANA MIRONIANA

PAPALLONES i ERIÇONS fan grups i es defineixen les bases de com es realitzarà la GIMCANA i què han de descobrir. Es tracta de dir si les 13 obres d’art que hem distribuït pel pati són o no són de Joan MIRÓ i quines pistes tenim per saber-ho.

MUSICANT MIRÓ

Video

Hem fet la nostra interpretació musical de l’obra de Miró. Col.lectivament hem creat i decidit els sons que hem utilitzat “fer sonar” els quadres, tot pintant-los amb les nostres veus. Per fer-ho hem tingut en compte tant els aspectes pictòrics com els musicals i els hem relacionat: la llargada, la intensitat, la direccionalitat …Ens hem convertit en PINTORS-COMPOSITORS!