ELS TRESORS DE L’ESTIU

Benvinguts i benvingudes!

Comencem aquest P4 amb alegria, tot recordant allò que hem fet aquest estiu.

ESTELS i GLOBUS han portat a l’escola fotos, mapes, entrades de cinemes, de teatres, de museus, de parcs aquàtics, d’atraccions i de zoològics…

Han participat en Festes Majors, càmpings, muntanyes i piscines. Han visitat també pobles d’arreu del país i algunes ciutats llunyanes.

Han recollit petxines de platges de molts llocs, dibuixos i moltes més pistes que ajuden a explicar tot allò que han fet als companys.

Tots es mostren interessats, pregunten i volen descobrir què han fet i què han vist i els sorprèn veure que en la caixa de records de l’estiu hi ha tresors que coincideixen amb altres companys!

Alguns han visitat el mateix lloc o bé han fet la mateixa activitat, encara que comenten que no s’han trobat! I és que l’estiu és llarg i hi han estat en dies diferents!

Fem els nostres capgrossos

Aquest any per celebrar la festa major de l’escola hem decidit fer uns capgrossos amb capses de cartró. Per grups cooperatius, hem triat quin personatge volíem fer, i n’hem fet un esbóç pensant de quin color seria, complements, tipus de cabell… Aquí teniu fotos del procés.

Estem molt satisfets i satisfetes de com ens han quedat!!

Hem anat a les classes dels més petits a ensenyar-los i explicar com els hem confeccionat, i a la festa major hem sortit a fer-los ballar. Ha sigut una experiència molt divertida.

Mireu, mireu, quins capgrossos més bonics ens han quedat!!

LA FESTA MAJOR A L’ESCOLA

Avui divendres 20 hem celebrat la Festa Major a l’escola, com a bona festa major han sortit en Ton i la Rosó, els gegants de l’escola i també hem vist ballar als capgrossos, els que han fet els nens i les nenes de P5 i els que portaven els alumnes de 1r i 2n.

Han sortit a ballar els nens i les nenes de P3 fins a 6è, ha sigut molt divertit, us deixem unes imatges perquè pugueu veure com ha sigut la nostra festa.

Esperem que us agradi i BONA FESTA MAJOR A TOTHOM!

HOLA A TOTHOM, COMENCEM!

Ja ha començat el nou curs!

Com cada any els alumnes de P4, P5 i 1r de Primària han anat a les seves classes de l’any passat per allà retrobar-se amb tots els companys i companyes i amb la seva mestra del curs anterior, un cop tots saludats han anat sortint cap a les seves noves aules: els de 1r cap a l’edifici de primària i els de P4 i P5 a les aules que ocuparan durant aquest nou curs.

Així doncs donem per inaugurat el nou curs!

ÚLTIM DIA DE CURS

Avui hem celebrat l’últim dia de curs amb una festassa al parvulari!

La companyia Nimei ens han explicat dos contes que han estat escollits amb un dau gràcies al Bruno i al Biel de P5. El primer conte ha estat del Cocodril Pim Pim i el segon Els gats de la Maria Tatin, tots dos ens han agradat moltíssim!

Tot seguit hem fet la graduació dels nens i les nenes de P5, on els i les alumnes han aprofitat per agrair a les mestres tot allò que els ha agradat més del que han fet al parvulari amb elles i com a recordatori se’ls ha fet entrega d’una xapa amb el símbol de la classe i de la foto de grup amb el nom de tots els companys i companyes.

Per continuar amb la festa hem esmorzat tots plegats un bon pa amb xocolata i suc de taronja i en acabar hem gaudit d’una estona de pati conjunta i de música i de ball.

CONTES P5

Des de l’àrea d’Expressió Oral els nens i les nenes de P5 han creat de forma col·laborativa un conte, entre tots han desenvolupat el guió, han fet les il·lustracions i l’han gravat.

Les balenes han fet el conte de EL PIRATA I LES SIRENES i els dofins LA DENT PERDUDA.

Us els deixem a continuació, esperem que us agradin molt.

EL PIRATA I LES SIRENES

LA DENT PERDUDA

AUDICIÓ: LA JANA I ELS SENTIMENTS

Aquest passat divendres va venir a l’escola Bat Audicions a fer-nos l’espectacle musical: La Jana i els sentiments.

En començar l’espectacle la Jana havia perdut els seus sentiments i amb l’ajuda dels alumnes va anar trobant: l’alegria, la tristesa, la por, la calma, la ràbia i l’amor, tot dedicant una cançó a cada sentiment.

Va ser molt bonic i interessant, als nens i les nenes els va agradar molt!

Aquí teniu unes imatges i vídeo de l’espectacle.

LA FESTA DE L’AMANIDA

El passat divendres els nens i les nenes del parvulari vam celebrar tots plegats la festa de l’amanida.

Aquesta primaverenca festa la celebrem cada any quan els enciams de l’hort de l’escola estan llestos per ser menjats!

Així doncs, uns quants alumnes de P3, P4 i P5 van anar a l’hort a collir uns quants enciams, després a classe per grups van preparar els tomàquets, les pastanagues, netejar i tallar els enciams, i tot seguit muntar les amanides.

Un cop fetes les amanides vam parar les taules a fora al pati i vam esmorzar plegats les amanides que entre tots i totes havíem preparat, estaven boníssimes!

Us deixem unes quantes fotos perquè veieu com va anar la festa!

ADÉU CARNESTOLTES, HOLA VELLA QUARESMA!

Avui ens hem acomiadat del Rei Carnestoltes per donar pas a l’arribada de la Vella Quaresma que ha arribat just avui.

Li hem cantat la seva cançó:

Vella Quaresma, Vella Quaresma,
Ai! Que no pots caminar!
Tens tantes cames que t’entrebanques,
i entre tots t’hem d’ajudar.
És que n’hem de tallar una,
una, una, una, una,
És que n’hem de tallar una,
perquè puguis caminar.
I tot seguit hem mirat si tenia alguna nota per nosaltres i li hem tret la primera cama.
A la carta hi deia que la classe de la Lluna havia de buscar pel pati el regal que ens havia portat, mireu que divertit ha sigut!