ELS TRESORS DE L’ESTIU

Benvinguts i benvingudes!

Comencem aquest P4 amb alegria, tot recordant allò que hem fet aquest estiu.

ESTELS i GLOBUS han portat a l’escola fotos, mapes, entrades de cinemes, de teatres, de museus, de parcs aquàtics, d’atraccions i de zoològics…

Han participat en Festes Majors, càmpings, muntanyes i piscines. Han visitat també pobles d’arreu del país i algunes ciutats llunyanes.

Han recollit petxines de platges de molts llocs, dibuixos i moltes més pistes que ajuden a explicar tot allò que han fet als companys.

Tots es mostren interessats, pregunten i volen descobrir què han fet i què han vist i els sorprèn veure que en la caixa de records de l’estiu hi ha tresors que coincideixen amb altres companys!

Alguns han visitat el mateix lloc o bé han fet la mateixa activitat, encara que comenten que no s’han trobat! I és que l’estiu és llarg i hi han estat en dies diferents!

Fem els nostres capgrossos

Aquest any per celebrar la festa major de l’escola hem decidit fer uns capgrossos amb capses de cartró. Per grups cooperatius, hem triat quin personatge volíem fer, i n’hem fet un esbóç pensant de quin color seria, complements, tipus de cabell… Aquí teniu fotos del procés.

Estem molt satisfets i satisfetes de com ens han quedat!!

Hem anat a les classes dels més petits a ensenyar-los i explicar com els hem confeccionat, i a la festa major hem sortit a fer-los ballar. Ha sigut una experiència molt divertida.

Mireu, mireu, quins capgrossos més bonics ens han quedat!!

LA FESTA MAJOR A L’ESCOLA

Avui divendres 20 hem celebrat la Festa Major a l’escola, com a bona festa major han sortit en Ton i la Rosó, els gegants de l’escola i també hem vist ballar als capgrossos, els que han fet els nens i les nenes de P5 i els que portaven els alumnes de 1r i 2n.

Han sortit a ballar els nens i les nenes de P3 fins a 6è, ha sigut molt divertit, us deixem unes imatges perquè pugueu veure com ha sigut la nostra festa.

Esperem que us agradi i BONA FESTA MAJOR A TOTHOM!

P3 PREPARA LA FESTA MAJOR

Aquests dies, degut a la proximitat de la Festa Major de Barcelona i la celebració d’aquesta dins l’escola el divendres, els nens i les nenes de P3 estan aprofitant per acostar-se a aquesta festa popular tot ballant el “Gegant del Pi” a l’aula música i pintant unes corones de gegants i gegantes a l’aula.

Mireu que bé s’ho han passat!

HOLA A TOTHOM, COMENCEM!

Ja ha començat el nou curs!

Com cada any els alumnes de P4, P5 i 1r de Primària han anat a les seves classes de l’any passat per allà retrobar-se amb tots els companys i companyes i amb la seva mestra del curs anterior, un cop tots saludats han anat sortint cap a les seves noves aules: els de 1r cap a l’edifici de primària i els de P4 i P5 a les aules que ocuparan durant aquest nou curs.

Així doncs donem per inaugurat el nou curs!