COOKERY WORKSHOP P5: CARROT CAKE

Aquestes últimes setmanes en el Cookery Workshop de P5 els infants han estat fent un Carrot Cake boníssim!

Com ja sabeu el Cookery Workshop és en anglès i les paraules que hem estat treballant son: flour, brown sugar, carrot, oil, eggs, powder, walnuts, cinnamon.

Per petició popular us adjuntem la recepta que hem seguit.

Ingredients:

150gr de farina

150gr de sucre moreno o panela

150gr de pastanaga (2 o 3 depenent de la mida)

75gr d’oli

4 ous

10gr de llevat en pols

150gr nous

Canyella al gust

Passos a seguir:

– Pelem i ratllem les pastanagues, les deixem a banda.

– Trossegem les nous.

– Barregem els ous amb el sucre, tot seguit hi afegim l’oli mentre seguim remenant.

– Un cop ho tenim ben remenat, hi afegim la farina amb el llevat i la canyella.

– Continuem remenant i finalment incorporem les pastanagues.

– Afegim les nous.

– Quan ja tenim la mescla homogènia és el moment de passar-la als motlles per a magdalenes i els anem omplint gairebé fins a dalt de tot.

– Ja per acabar, enfornem les magdalenes a 160º durant uns 20 minuts i llest!

Aprofitem per adjuntar-vos unes fotos del procés de creació del Carrot Cake.

ADÉU CARNESTOLTES, HOLA VELLA QUARESMA!

I així ha estat com avui, dimecres de cendra, li hem dit adéu i fins l’any vinent al Rei Carnestoltes i hem donat la benvinguda a la Vella Quaresma, qui ens acompanyarà fins a les vacances de Setmana Santa.

Així que després de cantar-li la cançó, li hem tret la primera de les set cames que té.

La sorpresa estava amagada a la Mediateca i han estat els Globus els encarregats de buscar-la.

Moltes gràcies Vella Quaresma!

Podreu veure la Vella Quaresma i les cartes setmanals al vestíbul del parvulari.

CARNAVAL 2020

Avui divendres hem celebrat la festa de carnestoltes al parvulari!

Els alumnes de P3, P4 i P5 han dansat davant de les seves famílies i de dues residències d’avis que estaven convidades a veure als alumnes també.

Finalment la festa ha acabat amb una xocolatada!

Us deixem unes quantes imatges perquè pugueu veure com de boniques eren les disfresses!

DIJOUS GRAS

Dijous gras truita o botifarra d’ou esmorzaràs!

I així, ha començat el dijous gras a l’escola esmorzant conjuntament per cursos.

I després del pati, esperada arribada de Sa Majestat el Rei Carnestoltes!

Música per celebrar la seva arribada, tot seguit del pregó creat pels alumnes de P5 a 6è.

I per acabar la celebració, més música i balls tots plegats! Visca el rei dels pocasoltes!

JA HA COMENÇAT EL CARNAVAL!

La festa de Carnaval ja ha començat i quina millor manera de començar que amb la visita de les Ambaixadores del Rei Carnestoltes.

Com sempre ens han fet riure molt i ens han informat que sa majestat el Rei Carnestoltes arribarà aquest dijous a les Cotxeres de Sants a les 18.30h.

Per anar a rebre-les tal i com marcaven les consignes, els alumnes han anat amb la cara pintada, mireu com anaven!

Finalment aprofitem per adjuntar-vos la cartellera que també trobareu penjada al pati del parvulari.

COOKERY WORKSHOP P4: GIANT BISCUIT

Aquestes últimes setmanes els nens i les nenes de P4 s’han estrenat amb el Cookery workshop!

D’aquí a final de curs cada divendres mig grup farà cuina en anglès i aniran rotant fins que hagin passat tots els infants de P4. Les paraules treballades en aquest taller han estat: flour, sugar, eggs, butter almonds pel que fa als ingredients i els procediments a seguir han estat: add, mix, spread i bake.

El primer taller ha estat una Giant Biscuit, us detallem els ingredients i la recepta per si ho voleu repetir a casa:

200gr d’ametlla palet o filetejada

120gr de sucre

30gr de farina

40gr de mantega

3 clares d’ou

Passos a seguir:

– Separem les clares del rovell de l’ou i les barregem amb el sucre (el rovell no el farem servir).

– Un cop ho tenim ben barrejat, afegim la farina i seguim remenant.

– Tot seguit hi posem la mantega (una mica desfeta) fins aconseguir una barreja homogènia, llavors incorporem les ametlles a poc a poc.

– Ja per acabar, escampem la massa per tota la safata intentant que quedi tota del mateix gruix i que no es facin forats, la posem al forn a 180º durant uns 15-20 minuts i llest! Bon profit!

Finalment, us deixem unes quantes fotos perquè pugueu veure quins cuiners estem fets!

TALLER D’AMFIBIS I RÈPTILS

Avui, GLOBUS i ESTELS hem fet un taller molt pràctic on hem observat i descobert diferents animals vius: GRANOTES, LLANGARDAIXOS, TORTUGUES i SERPS.

Hem descobert una mica el món dels amfibis i dels rèptils, i hem après a diferenciar i conèixer algunes de les seves característiques.

Afegir que les serps tenen el privilegi de ser considerades entre les més odiades del regne animal i a nosaltres, en qualsevol cas, no ens han deixat indiferents.

[Best_Wordpress_Gallery id=”31″ gal_title=”All images”]