COOKERY WORKSHOP P4: CARROT CAKE

Durant les últimes setmanes alguns dels alumnes de P4 van poder venir al Cookery Workshop a fer un Carrot Cake boníssim!

Com ja sabeu el Cookery Workshop és en anglès i les paraules que hem estat treballant són: flour, brown sugar, carrot, oil, eggs, powder, walnuts, cinnamon.

Per si voleu repetir-lo a casa us deixem a continuació els ingredients que necessiteu i la recepta a seguir.

Ingredients:

150gr de farina

150gr de sucre moreno o panela

150gr de pastanaga (2 o 3 depenent de la mida)

75gr d’oli

4 ous

10gr de llevat en pols

150gr nous

Canyella al gust

Passos a seguir:

– Pelem i ratllem les pastanagues, les deixem a banda.

– Trossegem les nous.

– Barregem els ous amb el sucre, tot seguit hi afegim l’oli mentre seguim remenant.

– Un cop ho tenim ben remenat, hi afegim la farina amb el llevat i la canyella.

– Continuem remenant i finalment incorporem les pastanagues.

– Afegim les nous.

– Quan ja tenim la mescla homogènia és el moment de passar-la als motlles per a magdalenes i els anem omplint gairebé fins a dalt de tot.

– Ja per acabar, enfornem les magdalenes a 160º durant uns 30 minuts i llest!

Aprofitem per adjuntar-vos unes fotos del procés de creació dels Carrot Cake que vam fer a l’escola.