Concert de la Setmana de la Música

Aquesta setmana a l’escola hem celebrat la Setmana de la Música!

Ha estat força diferent del que estem acostumats a viure, però fent un petit esforç d’imaginació i organització hem pogut gaudir d’un concert de música en directe que ens van oferir els nostres amics de Bat Audicions. A l’espectacle “El petit món dels somnis” vam conèixer la Fada i l’Atrapasomnis, que procuren que tots els nens i nenes tinguem somnis bonics i fan fora els malsons amb les seves cançons. I l’Hug, el fantasma poruc, que s’espantava de tot!

Ens ho vam passar molt bé escoltant-los i veient els instruments en directe, i fins i tot vam poder cantar i ballar amb ells! Aquí en podeu veure unes quantes fotografies de l’espectacle:

Feliç Setmana de la Música!

JA HA COMENÇAT EL CARNAVAL!

La festa de Carnaval ja ha començat i quina millor manera de començar que amb la visita de les Ambaixadores del Rei Carnestoltes.

Com sempre ens han fet riure molt i ens han informat que sa majestat el Rei Carnestoltes arribarà aquest dijous a les Cotxeres de Sants a les 18.30h.

Per anar a rebre-les tal i com marcaven les consignes, els alumnes han anat amb la cara pintada, mireu com anaven!

Finalment aprofitem per adjuntar-vos la cartellera que també trobareu penjada al pati del parvulari.

EL TIÓ DE NADAL AL PARVULARI

La pluja matinera no ens ha esgarrat la gran festa d’avui! I és que després d’una setmana en la que els alumnes del parvulari han estat atipant al Tió amb mandarines, trossos de pa, galetes, xocolata… Avui tocava fer-lo cagar de valent!

I així ha estat com, els nens i les nenes de P3, P4 i P5 han anat picant i cantant ben fort per fer-lo cagar!

Mireu, mireu com ha cagat!! Paquets de totes les mides, que mica en mica han anat obrint en les que hi havia: dues caixes de construccions grosses, una carretera, cotxes, fireta, una pilota de bàsquet i una xarxa per la cistella, tot per la terrassa, també sorra kinètica per les aules i torrons per a tots i totes!

Ha estat un gran matí!

EXCURSIÓ DE TARDOR

SORTIDA PER SANTS

Ahir vam fer una sortida pel nostre barri i vam poder observar les característiques pròpies d’una ciutat.

Ens vam anar fixant en: els punts de reciclatge (vam parlar per què servien els colors i què anava a cada contenidor), vam veure diferents transports públics (com podem saber el recorregut que fa un autobús?, en què ens hem de fixar…), la quantitat de trànsit (si hi havia molt o poc soroll), els tipus d’edificis (si veien cases o tot eren edificis alts), serveis (pastisseries, perruqueries, tallers mecànics, supermercats),…

Aquesta sortida ens ha servit per fixar-nos més en el que ens envolta i ser una mica més conscients de tot el que tenim a prop d’on vivim i de la nostra escola.

I ara a continuar treballant sobre el que hem observat!

Fem els nostres capgrossos

Aquest any per celebrar la festa major de l’escola hem decidit fer uns capgrossos amb capses de cartró. Per grups cooperatius, hem triat quin personatge volíem fer, i n’hem fet un esbóç pensant de quin color seria, complements, tipus de cabell… Aquí teniu fotos del procés.

Estem molt satisfets i satisfetes de com ens han quedat!!

Hem anat a les classes dels més petits a ensenyar-los i explicar com els hem confeccionat, i a la festa major hem sortit a fer-los ballar. Ha sigut una experiència molt divertida.

Mireu, mireu, quins capgrossos més bonics ens han quedat!!

HOLA A TOTHOM, COMENCEM!

Ja ha començat el nou curs!

Com cada any els alumnes de P4, P5 i 1r de Primària han anat a les seves classes de l’any passat per allà retrobar-se amb tots els companys i companyes i amb la seva mestra del curs anterior, un cop tots saludats han anat sortint cap a les seves noves aules: els de 1r cap a l’edifici de primària i els de P4 i P5 a les aules que ocuparan durant aquest nou curs.

Així doncs donem per inaugurat el nou curs!

ÚLTIM DIA DE CURS

Avui hem celebrat l’últim dia de curs amb una festassa al parvulari!

La companyia Nimei ens han explicat dos contes que han estat escollits amb un dau gràcies al Bruno i al Biel de P5. El primer conte ha estat del Cocodril Pim Pim i el segon Els gats de la Maria Tatin, tots dos ens han agradat moltíssim!

Tot seguit hem fet la graduació dels nens i les nenes de P5, on els i les alumnes han aprofitat per agrair a les mestres tot allò que els ha agradat més del que han fet al parvulari amb elles i com a recordatori se’ls ha fet entrega d’una xapa amb el símbol de la classe i de la foto de grup amb el nom de tots els companys i companyes.

Per continuar amb la festa hem esmorzat tots plegats un bon pa amb xocolata i suc de taronja i en acabar hem gaudit d’una estona de pati conjunta i de música i de ball.