EXCURSIÓ DE TARDOR

Les excursions són una oportunitat de descoberta, de relació, d’interacció, d’experimentació.
VAL LA PENA sortir de l’escola per viure i observar en directe el medi que ens envolta.
Així, GLOBUS i ESTELS, aprofitem per anar d’excursió i esmorzar i dinar amb els companys i mestres.
Entre els termes municipals de Sant Joan Despí i Sant Just Desvern i a tocar de Sant Feliu de Llobregat, trobem TORREBLANCA el parc que vàrem anar a conèixer dijous passat.
El parc compta amb diferents àrees molt diferenciades de paisatge que el fa un lloc idoni per fer una bona passejada i gaudir d’un ambient natural, un ambient DE TARDOR, relaxat.
Ànecs, tortugues, lloros, enmig d’una vegetació frondosa i diversa, També hi trobem un llac amb illetes on hi ha grutes i coves, camins dissimulats, i salts d’aigua.
El sol ens va acompanyar durant tot el dia.
La valoració final en arribar a l’escola és que Torreblanca VAL MOLT LA PENA.
Sí, ens va agradar moooolt!

SORTIDA PER SANTS

Ahir vam fer una sortida pel nostre barri i vam poder observar les característiques pròpies d’una ciutat.

Ens vam anar fixant en: els punts de reciclatge (vam parlar per què servien els colors i què anava a cada contenidor), vam veure diferents transports públics (com podem saber el recorregut que fa un autobús?, en què ens hem de fixar…), la quantitat de trànsit (si hi havia molt o poc soroll), els tipus d’edificis (si veien cases o tot eren edificis alts), serveis (pastisseries, perruqueries, tallers mecànics, supermercats),…

Aquesta sortida ens ha servit per fixar-nos més en el que ens envolta i ser una mica més conscients de tot el que tenim a prop d’on vivim i de la nostra escola.

I ara a continuar treballant sobre el que hem observat!

Fem els nostres capgrossos

Aquest any per celebrar la festa major de l’escola hem decidit fer uns capgrossos amb capses de cartró. Per grups cooperatius, hem triat quin personatge volíem fer, i n’hem fet un esbóç pensant de quin color seria, complements, tipus de cabell… Aquí teniu fotos del procés.

Estem molt satisfets i satisfetes de com ens han quedat!!

Hem anat a les classes dels més petits a ensenyar-los i explicar com els hem confeccionat, i a la festa major hem sortit a fer-los ballar. Ha sigut una experiència molt divertida.

Mireu, mireu, quins capgrossos més bonics ens han quedat!!

HOLA A TOTHOM, COMENCEM!

Ja ha començat el nou curs!

Com cada any els alumnes de P4, P5 i 1r de Primària han anat a les seves classes de l’any passat per allà retrobar-se amb tots els companys i companyes i amb la seva mestra del curs anterior, un cop tots saludats han anat sortint cap a les seves noves aules: els de 1r cap a l’edifici de primària i els de P4 i P5 a les aules que ocuparan durant aquest nou curs.

Així doncs donem per inaugurat el nou curs!

ÚLTIM DIA DE CURS

Avui hem celebrat l’últim dia de curs amb una festassa al parvulari!

La companyia Nimei ens han explicat dos contes que han estat escollits amb un dau gràcies al Bruno i al Biel de P5. El primer conte ha estat del Cocodril Pim Pim i el segon Els gats de la Maria Tatin, tots dos ens han agradat moltíssim!

Tot seguit hem fet la graduació dels nens i les nenes de P5, on els i les alumnes han aprofitat per agrair a les mestres tot allò que els ha agradat més del que han fet al parvulari amb elles i com a recordatori se’ls ha fet entrega d’una xapa amb el símbol de la classe i de la foto de grup amb el nom de tots els companys i companyes.

Per continuar amb la festa hem esmorzat tots plegats un bon pa amb xocolata i suc de taronja i en acabar hem gaudit d’una estona de pati conjunta i de música i de ball.

DENIP 2019

Com cada any a la nostra escola hem volgut recordar que el 30 de gener es el Dia Escolar de la No violència I la Pau.

Aquest curs l’hem dedicat al tema de les persones refugiades. A les 12h ens hem trobat al pati tota l’escola junts.

Els companys de 3r d’ESO han cantat i tocat un arranjament de la cançó ‘Give peace a chance’ de John Lennon.

Nosaltres, els més petits de l’escola hem participat cantant la tornada de la cançó.

CHRISTMAS CAROLLING

Aquest dimarts i avui dijous els nens i les nenes de P4 han anat a visitar algunes classes de primària i al director per desitjar-los unes Bones Festes. L’activitat dins de l’estona d’anglès ha volgut simular el conegut “Christmas Carolling” anglès on els cantaires truquen les portes de les cases i els canten una cançó.

Per fer-ho els alumnes de P4 han cantat la cançó de “We wish you a Merry Christmas” i a canvi ells també ens han cantat una cançó nadalenca en anglès, els padrins de 6è “All I want for Christmas” i els de 4t “I want a hippopotamus for Christmas”. Com que ho han fet tan i tan bé els han donat uns dolços nadalencs en agraïment.

Aquí teniu unes fotos sobre l’activitat.

NADALES DE P3

Aquest dilluns els nens i les nenes del parvulari es van trobar a la sala d’actes per celebrar l’arribada del Nadal tots plegats i veure la cançó i dansa dels de P3. Per aquesta ocasió tan especial també van convidar els seus padrins i padrines de 5è.

Primer van ballar i cantar els estels i tot seguit els globus, ho van fer d’allò més bé! Us deixem els vídeos perquè els pugueu veure.

Aprofitant que estàvem tots junts, els alumnes de P4, els de P5 i fins i tot els padrins han cantat una nadala! Us deixem també uns vídeos, així veureu com de bé ens ho hem passat!