TALLER DE CUINA DE P4 – GIANT BISCUIT

Avui hem acabat la primera ronda dels Tallers de Cuina a P4, tots hem fet ja la nostra “Giant Biscuit”!

Aprofitem l’entrada per explicar-vos que durant el taller introduïm el nom dels ingredients i els passos a seguir en anglès i així anem ampliant el nostre vocabulari. Per fer la Giant Biscuit hem utilitzat: flour, sugar, eggs, butter i almonds i els procediments a seguir han estat: add, mix, spread i bake.

Ara que us hem deixat amb el caramel a la boca dels ingredients i els procediments us deixem a continuació la recepta per si algú de vosaltres la vol repetir a casa seva:

Ingredients:

200gr d’ametlla palet o filetejada

150gr de sucre

30gr de farina

40gr de mantega

3 clares d’ou

Passos a seguir:

– Separem les clares del rovell de l’ou i les barregem amb el sucre (el rovell no el farem servir).

– Un cop ho tenim ben barrejat, afegim la farina i seguim remenant.

– Tot seguit hi posem la mantega (una mica desfeta) fins aconseguir una barreja homogènia, llavors incorporem les ametlles a poc a poc.

– Ja per acabar, escampem la massa per tota la safata intentant que quedi tota del mateix gruix i que no es facin forats, la posem al forn a 180º durant uns 15-20 minuts i llest! Bon profit!

Finalment,us deixem unes quantes fotos perquè pugueu veure quins cuiners estem fets!

JA HA ARRIBAT LA VELLA QUARESMA!

Avui ha arribat la Vella Quaresma a l’escola!

L’hem rebut tots i totes al sorral, hem comptat quantes cames tenia, que n’eren 7 i li hem cantat la cançó.

Tot seguit, li hem tallat la primera cama i hem llegit les pistes que ens ha deixat per saber a quina classe li tocava anar a buscar el regal i a on estava.

Gràcies a les pistes hem descobert que els havia tocat a la classe dels dofins, que han anat a l’aula polivalent a buscar els regals i ens els han repartit!

Aquesta vegada ens ha portat un llibre per cada classe, moltes gràcies!!

INGREDIENTS PER A LA DISFRESSA DE P3

La classe dels Lleons i de la Lluna ja tenim mig confeccionada la nostra disfressa. No us podem dir de què anirem però us oferim unes petites pistes perquè aneu fent boca.

HAN VINGUT LES AMBAIXADORES

Amb un mitjó de cada color hem rebut a les ambaixadores que, molt alegrement ens han anunciat que sa majestat el rei Carnestoltes arribarà dijous 8 de febrer a les 18.30h a les Cotxeres de Sants. Tal i com està previst, sortirà de Cotxeres fent una petita cercavila pel Passatge Fructuós Gelabert i la plaça Bonet i Muixí fins a l’auditori de Cotxeres de Sants.

Mireu com ens han fet riure i com de bé ens ho hem passat!

Aprofitem per recordar-vos que demà toca venir en pijama, dijous amb un pentinat divertit i un petit entrepà de truita o botifarra d’ou i divendres preparats per les danses de la tarda!

Finalment, us deixem un vídeo de com anàvem avui:

A gaudir de la festa i ja sabeu que PER CARNAVAL TOT S’HI VAL!!!

JA S’ACOSTA CARNAVAL

Ja s’acosta Carnaval i per això ja tenim penjada al Parvulari la nostra cartellera.

Igual que en les darreres festes, seguim treballant gràcies a les cartelleres la comprensió lectora amb els nostres alumnes d’infantil. Aquestes no han de ser només un espai on els pares us podeu assabentar del que fem i farem.

Poden convertir-se en un nou espai de treball i creiem que no pot ser més significatiu. Les cartelleres es treballen a l’aula, activant els seus coneixements previs, fent prediccions sobre el seu contingut, buscant paraules que coneixem, comprovant les seves prediccions mitjançant la lectura, recapitulant sobre el que hem llegit…

Vaja, una feinada!

Podeu aprofitar per mirar la nostra cartellera amb els vostres fills.

Aprofitem per recordar-vos que les consignes per la setmana vinent són:

I recordeu que: PER CARNAVAL, TOT S’HI VAL!

HEM COMENÇAT ANGLÈS A P3

Avui primer divendres de febrer els nens i les nenes de P3 hem començat a fer anglès.

L’Arola ens ha explicat un conte que es diu: My First Day on hi sortien en Rocket, l’Star, la Melody, en Twig i el Monkey.
Després hem vist el vídeo del conte i hem pogut descobrir els membres de la família i algunes emocions en anglès.

Us deixem unes quantes fotos per a què pugueu veure com de bé ens ho hem passat!

Finalment, us deixem l’enllaç de dues de les cançons que hem cantat: