PROMOCIÓ P5

Aquest matí els nens i les nenes de parvulari acompanyats de les mestres i els alumnes de 1r d’ESO per celebrar la promoció de P5.

Per començar, la Trini i la Remei han explicat un conte molt divertit.

Després els nens i les nenes de P5 han pujat per grups a explicar el que és el que més els ha agradat del parvulari i a agrair als padrins i a les mestres el que han fet per ells durant el seu pas pel parvulari.

Finalment, hem vist un vídeo amb fotos dels mussols i dels cavallets de mar a P3, P4 i P5 i els padrins ens han donat la foto de grup.

Ha estat un matí molt bonic! Us deixem amb el vídeo acomiadant-nos amb la cançó Viu l’Estiu del Pot Petit.

Contes P5

El curs s’està acabant, així que és el moment per ensenyar-vos els contes que els vostres fills/es han fet a la classe.

El mussol Cantarín està trist perquè no té amics; viatjarà pel món tot buscant-los. Un cavallet de mar, tot saltant onades, és xuclat per un tornado. Voleu saber com resolen els seus problemes?

Els nens i nenes de la classe són els autors del guió i les il·lustracions, són tots uns artistes!

EL TAURÓ, EL CAVALLET, EL DOFÍ I EL PEIX ES FAN AMICS from Escola Proa on Vimeo.

EL MUSSOL CANTARÍN I ELS SEUS AMICS from Escola Proa on Vimeo.

ANGLÈS P5: GUESS THE ANIMAL

Amb els nens i nenes de P5 a l’hora d’anglès hem fet un projecte anomenat: Guess the animal.

Hem gravat unes endevinalles que hem enviat a l’escola GEM de Mataró i ells ens han enviat les seves.

Hem gaudit molt, conegut característiques dels animals i practicat anglès.

Estem molt contents del resultat i per això ho volíem compartir amb vosaltres.

LA FESTA DE L’AMANIDA

Aquest passat dimarts al matí al parvulari vam celebrar la primaveral “Festa de l’amanida”.

Com ja és habitual, uns quants alumnes de cada classe van anar a l’hort a collir uns quants enciams per fer de base de les nostres amanides.

Tot seguit van rentar bé fulla a fulla els enciams, també les pastanagues i els tomàquets.

Van trencar a trossos l’enciam, tallar els tomàquets i les pastanagues.

Tot seguit, van repartit els ingredients i amanir cadascuna de les amanides.

Finalment, vam convidar al Quim que és qui ens ajuda a cuidar l’hort de l’escola i ens vam asseure a fora i per cursos vam poder gaudir d’aquest esmorzar diferent tots plegats.

L’amanida estava boníssima!

P5 AL JOC PERDUT

El passat dimarts els nens i les nenes de P5 van anar a la plaça Margarida Xirgu a Montjuïc a participar a l’activitat del Joc Perdut.

Durant l’activitat la protagonista buscava un joc que havia perdut i regalava somnis a canvi de jocs, de manera que cada personatge que apareixia li regalava un joc en el que hi participaven tots els assistents i a canvi ella li donava un somni on sortien uns personatges molt grossos i divertits. Finalment, ella recordava el joc que havia perdut i l’explicava als nens i les nenes perquè hi poguessin jugar també.

L’objectiu principal d’aquesta activitat és recuperar el joc popular i tradicional mitjançant un espectacle de música on es fa una jugada final amb espectacle. Aquesta activitat està dins el marc del PAE (Programa d’Activitats Educatives) de l‘Ajuntament de Barcelona.

Mireu que bé s’ho van passar!

ÚLTIM DIA DEL 2n TRIMESTRE

Avui últim dia del trimestre, els nens i les nenes del parvulari hem celebrat l’arribada de les vacances de pasqua fent la nostra pròpia MONA DE PASQUA.

Hi hem posat nutella, fideuets de colors, l’ou de xocolata, el pollet, les plomes i la figura que hem fet amb els nostres padrins i padrines.

Mireu que bé ens ho hem passat i com ens han quedat! Quines ganes de tastar-la!