ELS TRESORS DE L’ESTIU

Benvinguts i benvingudes!

Comencem aquest P4 amb alegria, tot recordant allò que hem fet aquest estiu.

ESTELS i GLOBUS han portat a l’escola fotos, mapes, entrades de cinemes, de teatres, de museus, de parcs aquàtics, d’atraccions i de zoològics…

Han participat en Festes Majors, càmpings, muntanyes i piscines. Han visitat també pobles d’arreu del país i algunes ciutats llunyanes.

Han recollit petxines de platges de molts llocs, dibuixos i moltes més pistes que ajuden a explicar tot allò que han fet als companys.

Tots es mostren interessats, pregunten i volen descobrir què han fet i què han vist i els sorprèn veure que en la caixa de records de l’estiu hi ha tresors que coincideixen amb altres companys!

Alguns han visitat el mateix lloc o bé han fet la mateixa activitat, encara que comenten que no s’han trobat! I és que l’estiu és llarg i hi han estat en dies diferents!

LA FESTA MAJOR A L’ESCOLA

Avui divendres 20 hem celebrat la Festa Major a l’escola, com a bona festa major han sortit en Ton i la Rosó, els gegants de l’escola i també hem vist ballar als capgrossos, els que han fet els nens i les nenes de P5 i els que portaven els alumnes de 1r i 2n.

Han sortit a ballar els nens i les nenes de P3 fins a 6è, ha sigut molt divertit, us deixem unes imatges perquè pugueu veure com ha sigut la nostra festa.

Esperem que us agradi i BONA FESTA MAJOR A TOTHOM!

P3 PREPARA LA FESTA MAJOR

Aquests dies, degut a la proximitat de la Festa Major de Barcelona i la celebració d’aquesta dins l’escola el divendres, els nens i les nenes de P3 estan aprofitant per acostar-se a aquesta festa popular tot ballant el “Gegant del Pi” a l’aula música i pintant unes corones de gegants i gegantes a l’aula.

Mireu que bé s’ho han passat!

ÚLTIM DIA DE CURS

Avui hem celebrat l’últim dia de curs amb una festassa al parvulari!

La companyia Nimei ens han explicat dos contes que han estat escollits amb un dau gràcies al Bruno i al Biel de P5. El primer conte ha estat del Cocodril Pim Pim i el segon Els gats de la Maria Tatin, tots dos ens han agradat moltíssim!

Tot seguit hem fet la graduació dels nens i les nenes de P5, on els i les alumnes han aprofitat per agrair a les mestres tot allò que els ha agradat més del que han fet al parvulari amb elles i com a recordatori se’ls ha fet entrega d’una xapa amb el símbol de la classe i de la foto de grup amb el nom de tots els companys i companyes.

Per continuar amb la festa hem esmorzat tots plegats un bon pa amb xocolata i suc de taronja i en acabar hem gaudit d’una estona de pati conjunta i de música i de ball.

AUDICIÓ: LA JANA I ELS SENTIMENTS

Aquest passat divendres va venir a l’escola Bat Audicions a fer-nos l’espectacle musical: La Jana i els sentiments.

En començar l’espectacle la Jana havia perdut els seus sentiments i amb l’ajuda dels alumnes va anar trobant: l’alegria, la tristesa, la por, la calma, la ràbia i l’amor, tot dedicant una cançó a cada sentiment.

Va ser molt bonic i interessant, als nens i les nenes els va agradar molt!

Aquí teniu unes imatges i vídeo de l’espectacle.

LA FESTA DE L’AMANIDA

El passat divendres els nens i les nenes del parvulari vam celebrar tots plegats la festa de l’amanida.

Aquesta primaverenca festa la celebrem cada any quan els enciams de l’hort de l’escola estan llestos per ser menjats!

Així doncs, uns quants alumnes de P3, P4 i P5 van anar a l’hort a collir uns quants enciams, després a classe per grups van preparar els tomàquets, les pastanagues, netejar i tallar els enciams, i tot seguit muntar les amanides.

Un cop fetes les amanides vam parar les taules a fora al pati i vam esmorzar plegats les amanides que entre tots i totes havíem preparat, estaven boníssimes!

Us deixem unes quantes fotos perquè veieu com va anar la festa!

ADÉU CARNESTOLTES, HOLA VELLA QUARESMA!

Avui ens hem acomiadat del Rei Carnestoltes per donar pas a l’arribada de la Vella Quaresma que ha arribat just avui.

Li hem cantat la seva cançó:

Vella Quaresma, Vella Quaresma,
Ai! Que no pots caminar!
Tens tantes cames que t’entrebanques,
i entre tots t’hem d’ajudar.
És que n’hem de tallar una,
una, una, una, una,
És que n’hem de tallar una,
perquè puguis caminar.
I tot seguit hem mirat si tenia alguna nota per nosaltres i li hem tret la primera cama.
A la carta hi deia que la classe de la Lluna havia de buscar pel pati el regal que ens havia portat, mireu que divertit ha sigut!

DIJOUS GRAS

Avui que és dijous gras hem gaudit d’aquest dia esmorzant un entrepà de truita tots junts.

A mig matí ha arribat el Rei Carnestoltes a l’escola, per celebrar la seva arribada ens hem trobat amb els nostres companys de primària al pati per rebre’l i llegir el pregó que han preparat els alumnes de l’escola.

A més tal i com dictaven les consignes avui tocava venir amb un complement d’algun personatge conegut o famós mireu quina varietat hem tingut!

PRIMER DIA DE CARNESTOLTES

Avui tot seguint les indicacions del Rei Carnestoltes tots els alumnes del parvulari han vingut amb un pentinat divertit o el cabell pintat. Aquí teniu les fotos per classes perquè pugueu veure com venien!

També hem rebut la visita de les ambaixadores que ens han anunciat la reina Carnestoltes arribarà a les 18.30h a les Cotxeres de Sants aquest dijous i que dissabte a les 12h del matí es farà la Rua del barri. A més han aprofitat per recordar-nos les consignes de demà dimecres, que hem de portar un peluix i de dijous que hem de venir amb algun complement d’un personatge conegut. Com sempre hem rigut molt amb elles!

A la tarda, han vingut “Los Manitos” i ens han fet un espectacle d’humor.