OLOR A MIMOSA

La mimosa de l’hort amb les seves branques anguloses, amb la seva flor i aquestes boletes rodonetes grogues que fan molta olor floreix durant uns dies a l’hivern i cal estar alerta.

La nostra MIMOSA, la de l’hort de l’Escola, aquests dies està en el seu màxim esplendor.

Avui, GLOBUS I ESTELS hem anat a observar-la i hem decidit dibuixar-la en un paper. Hem mirat de ben a prop com era i mentre fèiem aquest recull la MIMOSA s’ha encarregat de fer-nos arribar la seva olor.

CHRISTMAS CAROLLING

Aquest dimarts i avui dijous els nens i les nenes de P4 han anat a visitar algunes classes de primària i al director per desitjar-los unes Bones Festes. L’activitat dins de l’estona d’anglès ha volgut simular el conegut “Christmas Carolling” anglès on els cantaires truquen les portes de les cases i els canten una cançó.

Per fer-ho els alumnes de P4 han cantat la cançó de “We wish you a Merry Christmas” i a canvi ells també ens han cantat una cançó nadalenca en anglès, els padrins de 6è “All I want for Christmas” i els de 4t “I want a hippopotamus for Christmas”. Com que ho han fet tan i tan bé els han donat uns dolços nadalencs en agraïment.

Aquí teniu unes fotos sobre l’activitat.

NADALES DE P3

Aquest dilluns els nens i les nenes del parvulari es van trobar a la sala d’actes per celebrar l’arribada del Nadal tots plegats i veure la cançó i dansa dels de P3. Per aquesta ocasió tan especial també van convidar els seus padrins i padrines de 5è.

Primer van ballar i cantar els estels i tot seguit els globus, ho van fer d’allò més bé! Us deixem els vídeos perquè els pugueu veure.

Aprofitant que estàvem tots junts, els alumnes de P4, els de P5 i fins i tot els padrins han cantat una nadala! Us deixem també uns vídeos, així veureu com de bé ens ho hem passat!

FIRES DE NADAL AMB ELS PADRINS I LES PADRINES

Dijous i divendres de la setmana passada els nens i les nenes de P3 i P4 respectivament van a anar a visitar amb els seus padrins i padrines de 5è i 6è unes fires de pessebres.

P3 i 5è van anar a  visitar la Fira de Pessebres de Sants, van veure figuretes del pessebre, tions, diferents objectes de decoració de Nadal i a més a més van aprofitar per comprar la molsa del pessebre.

Per altra banda, P4 i 6è van anar a visitar la Fira de Pessebres de Sagrada Família allà van veure un munt de figueretes de pessebres, tions, moltíssimes decoracions diverses i fins i tot avets!

Van passar una estona molt bonica tots plegats i al acabar van tenir la sort de trobar-se un tió gegant, mireu les fotos!

PARC TORREBLANCA

Dimecres passat els nens i les nenes de P4 vàrem anar d’excursió al parc de Torreblanca. Per sort, ens va fer molt bon dia i vam poder gaudir molt, fent diferents activitats.

Vam poder observar els diferents tipus d’arbres que hi havia al parc, als que els cauen les fulles i als que no.

Vam entrar en un laberint i vam estar jugant una estona a veure si trobàvem totes les sortides!

Després vam passar per un pont fins arribar a una glorieta per observar el parc des d’una altra banda…

Vam fer dibuixos al terra!

I, a jugar!

Dinem!! I seguim descobrint més racons del parc!!

Mentrestant anem recollint fulles i diferents fruits de la tardor!

Dia intens, però molt ben aprofitat!!

Aquí us deixem un petit vídeo com a resum de la sortida!

CELEBREM HALLOWEEN A P4

Durant aquestes últimes setmanes els nens i les nenes de P4 han estat coneixent més sobre la festa de Halloween que se celebra en els països de parla anglesa en les mateixes dates que nosaltres celebrem La Castanyada.

Així que després de veure el que fan i diuen, avui s’han disfressat amb màscares de “ghosts” i de “pumpkins” i han anat a visitar alguns espais de l’escola per viure en primera persona aquest clàssic “Trick or treat” de la festa de Halloween.

Han visitat la secretaria, les classes dels seus padrins, la classe d’anglès de primària, la sala de mestres i alguna classe del parvulari, i fins i tot han anat a veure als directors!

Passejant per l’escola amb les màscares posades i fent sons de fantasmes, han arribat a les diferents aules, on al dir “trick or treat” els han donat xocolatines i altres dolços i evidentment  al marxar s’han acomiadat amb un “Happy Halloween“.

Al final han aconseguit una xocolatina per cadascú i han pogut conèixer una mica més aquesta festa!

Us deixem unes quantes fotos perquè veieu com els hi ha anat l’experiència i quina por feien.

Ah! i Happy Halloween!!

P4 VA AL MERCAT DE SANTS

Aquest matí els nens i les nenes de P4 han anat al Mercat de Sants a buscar fruits secs i fruites de la tardor.

Prèviament, a la classe havien preparat una llista de la compra i un cop allà a cada parada que han anat, els alumnes han demanat cadascun dels productes, preguntat quant valia i pagat l’import.

Mentre passejaven pel mercat han pogut veure les diferents parades que hi ha, carn, peix, conserves, pollastres, fruites… Els ha agradat molt visitar el mercat del barri.

Ara ja amb ganes de fer el tast del que han comprat!