CELEBREM HALLOWEEN A P4

Durant aquestes últimes setmanes els nens i les nenes de P4 han estat coneixent més sobre la festa de Halloween que se celebra en els països de parla anglesa en les mateixes dates que nosaltres celebrem La Castanyada.

Així que després de veure el que fan i diuen, avui s’han disfressat amb màscares de “ghosts” i de “pumpkins” i han anat a visitar alguns espais de l’escola per viure en primera persona aquest clàssic “Trick or treat” de la festa de Halloween.

Han visitat la secretaria, les classes dels seus padrins, la classe d’anglès de primària, la sala de mestres i alguna classe del parvulari, i fins i tot han anat a veure als directors!

Passejant per l’escola amb les màscares posades i fent sons de fantasmes, han arribat a les diferents aules, on al dir “trick or treat” els han donat xocolatines i altres dolços i evidentment  al marxar s’han acomiadat amb un “Happy Halloween“.

Al final han aconseguit una xocolatina per cadascú i han pogut conèixer una mica més aquesta festa!

Us deixem unes quantes fotos perquè veieu com els hi ha anat l’experiència i quina por feien.

Ah! i Happy Halloween!!

P5 VA A L’HORT DE L’ESCOLA

Ja fa unes setmanes que estem molt actius a l’hort de l’escola. Hem anat a inspeccionar quines plantes quedaven després de l’estiu, i hem descobert que teníem una carbassera amb una carbassa enorme, carxoferes, llimoner amb llimones, pomera amb pomes, i alguna maduixa que està sortint.

Ens hem dedicat a plantar enciams, dos apis a cada parcel·la, tomaqueres..  i ens hem endut a la classe uns alls plantats en un pot transparent per anar veient com en surten les arrels i la planta.

Ah, i aprofitant que som els grans, també hem escrit els rètols de totes les parcel·les!

P4 VA AL MERCAT DE SANTS

Aquest matí els nens i les nenes de P4 han anat al Mercat de Sants a buscar fruits secs i fruites de la tardor.

Prèviament, a la classe havien preparat una llista de la compra i un cop allà a cada parada que han anat, els alumnes han demanat cadascun dels productes, preguntat quant valia i pagat l’import.

Mentre passejaven pel mercat han pogut veure les diferents parades que hi ha, carn, peix, conserves, pollastres, fruites… Els ha agradat molt visitar el mercat del barri.

Ara ja amb ganes de fer el tast del que han comprat!

HEM JUGAT AMB PAPER DE CEL·LOFANA

Hem estat jugant amb papers de cel·lofana i hem descobert que és un paper flexible, transparent que ens permet veure el món a través d’ell i que, a més a més, és molt màgic.

I és que mirant i mirant l’entorn amb el paper GROC i el paper BLAU, l’hem acabat veient tot d’una de color VERD!

Després també, com si fos cosa de màgia, hem tenyit l’aigua amb els papers de cel·lofana!

ELS DIMECRES FEM TALLERS

Els nens i les nenes de P3, els dimecres comencem el dia jugant i descobrint amb materials diversos.