CELEBREM HALLOWEEN A P4

Durant aquestes últimes setmanes els nens i les nenes de P4 han estat coneixent més sobre la festa de Halloween que se celebra en els països de parla anglesa en les mateixes dates que nosaltres celebrem La Castanyada.

Així que després de veure el que fan i diuen, avui s’han disfressat amb màscares de “ghosts” i de “pumpkins” i han anat a visitar alguns espais de l’escola per viure en primera persona aquest clàssic “Trick or treat” de la festa de Halloween.

Han visitat la secretaria, les classes dels seus padrins, la classe d’anglès de primària, la sala de mestres i alguna classe del parvulari, i fins i tot han anat a veure als directors!

Passejant per l’escola amb les màscares posades i fent sons de fantasmes, han arribat a les diferents aules, on al dir “trick or treat” els han donat xocolatines i altres dolços i evidentment  al marxar s’han acomiadat amb un “Happy Halloween“.

Al final han aconseguit una xocolatina per cadascú i han pogut conèixer una mica més aquesta festa!

Us deixem unes quantes fotos perquè veieu com els hi ha anat l’experiència i quina por feien.

Ah! i Happy Halloween!!