PRIMER DIA DE CARNESTOLTES

Avui tot seguint les indicacions del Rei Carnestoltes tots els alumnes del parvulari han vingut amb un pentinat divertit o el cabell pintat. Aquí teniu les fotos per classes perquè pugueu veure com venien!

També hem rebut la visita de les ambaixadores que ens han anunciat la reina Carnestoltes arribarà a les 18.30h a les Cotxeres de Sants aquest dijous i que dissabte a les 12h del matí es farà la Rua del barri. A més han aprofitat per recordar-nos les consignes de demà dimecres, que hem de portar un peluix i de dijous que hem de venir amb algun complement d’un personatge conegut. Com sempre hem rigut molt amb elles!

A la tarda, han vingut “Los Manitos” i ens han fet un espectacle d’humor.

OLOR A MIMOSA

La mimosa de l’hort amb les seves branques anguloses, amb la seva flor i aquestes boletes rodonetes grogues que fan molta olor floreix durant uns dies a l’hivern i cal estar alerta.

La nostra MIMOSA, la de l’hort de l’Escola, aquests dies està en el seu màxim esplendor.

Avui, GLOBUS I ESTELS hem anat a observar-la i hem decidit dibuixar-la en un paper. Hem mirat de ben a prop com era i mentre fèiem aquest recull la MIMOSA s’ha encarregat de fer-nos arribar la seva olor.

P3 COMENÇA ELS AMBIENTS

Ja fa unes setmanes que els nens i les nenes de P3 han començat els ambients i això vol dir que també s’han obert dos ambients més: Els 4 gats i Pensem.

D’aquesta manera doncs, ja tenim els 9 ambients oberts: musical, alcem torres, pensem, experimentem, avui sóc, els 5 sentits, moviment, els 4 gats i descobrim en la foscor.

Per tal de conèixer cadascun dels ambients, durant la primera i segona setmana tornant de vacances, els alumnes de P3 van anar a veure’ls tots i així poder escollir a quin voldrien anar.

Us deixem unes quantes fotos perquè pugueu veure com els hi està anant!

MUSICAL

ALCEM TORRES

PENSEM

EXPERIMENTEM

AVUI SÓC

ELS 5 SENTITS

MOVIMENT

ELS 4 GATS

DESCOBRIM EN LA FOSCOR

NADALES DE P3

Aquest dilluns els nens i les nenes del parvulari es van trobar a la sala d’actes per celebrar l’arribada del Nadal tots plegats i veure la cançó i dansa dels de P3. Per aquesta ocasió tan especial també van convidar els seus padrins i padrines de 5è.

Primer van ballar i cantar els estels i tot seguit els globus, ho van fer d’allò més bé! Us deixem els vídeos perquè els pugueu veure.

Aprofitant que estàvem tots junts, els alumnes de P4, els de P5 i fins i tot els padrins han cantat una nadala! Us deixem també uns vídeos, així veureu com de bé ens ho hem passat!

FIRES DE NADAL AMB ELS PADRINS I LES PADRINES

Dijous i divendres de la setmana passada els nens i les nenes de P3 i P4 respectivament van a anar a visitar amb els seus padrins i padrines de 5è i 6è unes fires de pessebres.

P3 i 5è van anar a  visitar la Fira de Pessebres de Sants, van veure figuretes del pessebre, tions, diferents objectes de decoració de Nadal i a més a més van aprofitar per comprar la molsa del pessebre.

Per altra banda, P4 i 6è van anar a visitar la Fira de Pessebres de Sagrada Família allà van veure un munt de figueretes de pessebres, tions, moltíssimes decoracions diverses i fins i tot avets!

Van passar una estona molt bonica tots plegats i al acabar van tenir la sort de trobar-se un tió gegant, mireu les fotos!

HEM JUGAT AMB PAPER DE CEL·LOFANA

Hem estat jugant amb papers de cel·lofana i hem descobert que és un paper flexible, transparent que ens permet veure el món a través d’ell i que, a més a més, és molt màgic.

I és que mirant i mirant l’entorn amb el paper GROC i el paper BLAU, l’hem acabat veient tot d’una de color VERD!

Després també, com si fos cosa de màgia, hem tenyit l’aigua amb els papers de cel·lofana!

ELS DIMECRES FEM TALLERS

Els nens i les nenes de P3, els dimecres comencem el dia jugant i descobrint amb materials diversos.