FESTA DE LA MERCÈ

Aquesta setmana passada vàrem fer moltes coses per preparar la festa de la Mercè.

Vam decorar un gegant i una geganta per la classe, vam fer-nos unes corones, vam fer un mural amb ceres i finalment, divendres vam ballar “El gegant del pi” al voltant dels gegants de l’escola, el Tonet i la Rosó.

Mireu que contents que estàvem amb les nostres corones el divendres a la tarda!!

DSC04359 DSC04362 DSC04364 DSC04365 DSC04367 DSC04369 DSC04370 DSC04373 DSC04375

La Festa Major

Avui hem celebrat la festa major de Barcelona tal com cal: fent la nostra pròpia festa!

El gegant i la geganta, Tonet i Rosó, han presidit l’acte, on els nens i nenes de P3 han ballat El gegant del Pi, els de P4 El ball dels capgrossos i els de P5 Els ballaires dins d’un sac . També hi han participat els nens i nenes de Cicle Inicial, amb les seves respectives danses. Al final, tots junts, hem fet una mica de festeta. Us deixem aquí uns enllaços amb una mostra de cada dansa, esperem que us agradin!!

IMG_P3A from Escola Proa on Vimeo.

IMG_P3B from Escola Proa on Vimeo.

IMG_P4B from Escola Proa on Vimeo.

IMG_P4A from Escola Proa on Vimeo.

IMG_P5A from Escola Proa on Vimeo.

La mercè P5B from Escola Proa on Vimeo.

IMG_capgrossos from Escola Proa on Vimeo.

IMG_La Mercè from Escola Proa on Vimeo.

IMG_general from Escola Proa on Vimeo.

Benvinguts al nou curs!!!

Ja tornem a tenir l’escola plena de nens i nenes!

Avui ha sigut un dia intens; hem acompanyat les Zebres i els Dofins a l’edifici de primària, on els esperaven les seves noves tutores. Que grans que s’han fet….

IMG_1221 IMG_1223

I els nous alumnes de P3 han començat “l’escola dels grans” , alguns il·lusionats, altres més a l’expectativa i uns quants força enfadats… Esperem que aviat s’adaptin als nous espais i companys!

IMG_4324 IMG_4323