P3 COMENÇA ELS AMBIENTS

Ja fa unes setmanes que els nens i les nenes de P3 han començat els ambients i això vol dir que també s’han obert dos ambients més: Els 4 gats i Pensem.

D’aquesta manera doncs, ja tenim els 9 ambients oberts: musical, alcem torres, pensem, experimentem, avui sóc, els 5 sentits, moviment, els 4 gats i descobrim en la foscor.

Per tal de conèixer cadascun dels ambients, durant la primera i segona setmana tornant de vacances, els alumnes de P3 van anar a veure’ls tots i així poder escollir a quin voldrien anar.

Us deixem unes quantes fotos perquè pugueu veure com els hi està anant!

MUSICAL

ALCEM TORRES

PENSEM

EXPERIMENTEM