Els nens no neixen dient “no m’agrada” cal educar-los

Avui us parlarem d’una escola del país valencià “Valencia Montessori school”. Són l’ única escola en tot l’estat que tenen el segell slow Food, segell que certifica la garantia de sostenibilitat dins del menjador.
Donen molta importància a què el projecte educatiu sigui un seguiment de tot el que queda reflectit a l’aula, per tant tenen uns valors que s’apliquen de la mateixa forma dins l’horari lectiu com en l’espai migdia, tal i com ho fem nosaltres.
A la nostra escola intentem seguir les pautes que el Juan Llorca cita en el seu article no en la seva totalitat ja que no som tan radicals, com per exemple amb el tema de la carn, però sí en tot el que es tracta de processats, sucres etc.
Creiem que és important que comencem a instal·lar unes bases educatives des de la infància en lloc de voler-ho canviar quan ja siguem adults.
Ja veureu que el menú d’aquest mes de març a la nostra escola té petits canvis, poc a poc, seguint l’eix central d’aquest curs sa ,saborós i sostenible, ens trobem aquest mes amb plats un pèl diferents com la mujaddara, combinat de llegums i cereals, la pasta integral amb soja texturada, proteïna vegetal i la reducció de plats amb proteïna animal al llarg del mes .
Us animo a llegir l’article d’aquest xef que ha volgut créixer en l’àmbit escolar i és per a  nosaltres admirable.

Descarregar (Article-Joan-Llorca.pdf, PDF, 950KB)