Hamburguesa completa

Des de fa uns anys intentem que els alumnes participin en la confecció dels menús. El mes passat, els monitors de menjador de 6è de primària van fer una enquesta als seus nens i nenes preguntant-los quin plat escollirien per tal que el poséssim al menú del mes de novembre. I el que va sortir escollit va ser… Hamburguesa completa!
Varen triar posar-hi l’hamburguesa de vedella, formatge, bacó fumat i pa de Viena tot embolicat per posar-hi una mica més d’estil. Les salses escollides eren mostassa, ketchup i maionesa. Nosaltres hi hem posat el toc més saludable a tot plegat afegint-hi una miqueta de canonges per compensar.
Tots els alumnes que es van quedar a dinar aquest dimarts passat ho van gaudir moltíssim! El personal que forma part de l’escola també, òbviament!