CONCERT SETMANA DE LA MÚSICA

En el marc de la Setmana de la Música, el divendres passat els alumnes del parvulari vam anar a la sala d’actes a escoltar el concert que oferien els de P5 i a unes famílies que es van oferir a venir i mostrar-nos l’instrument que toquen.

Va ser un concert molt bonic, els nens i les nenes van cantar tres caçons que havien estat preparat a classe de música i ho van fer molt bé. Tot seguit teniu els vídeos de les cançons que van cantar les Balenes i els Dofins.

En la segona part del concert, la Marta (mare del Joan i la Clara) va interpretar dues peces al piano i ens va fer veure com una mateixa cançó pot tenir diferents variacions, i tot i sonar una mica diferent, seguir sent la mateixa. A més a més, també vam gaudir de la presència de la Maria (mare de l’Ian) i el Toni (pare del Ton), ells dos van explicar-nos per separat el que portaven i després van fer una actuació conjunta. Per la seva banda el Toni portava una gaita, ens va ensenyar les seves parts i com sonava i la Maria fa de DJ, ens va explicar quina era la feina aquesta que la majoria no sabien ni que era i ens ho va ensenyar posant una cançó i ajuntant-la amb una altra molt diferent sense que aquestes canviessin de ritme i no ens adonéssim del moment en què canviaven. Tot seguit van interpretar una cançó conjunta. Us deixem un vídeo perquè veieu com va anar, esperem que ho gaudiu tan com ho vam fer nosaltres.

Va ser un concert molt divertit i interessant, ens va agradar molt!