Talentum Schools – Places disponibles (Abril)

Noves places disponibles per a cursos a l’abril:

www.talentumschools.com

Ens ha arribat informació d’aquesta plataforma que pot ser interesssant. Es tracta de Talentum Schools, creada per Movistar, una plataforma d’ensenyament on-line o presencial gratuïta per fomentar la creativitat i aprenentatge digital. Per fer els cursos, on-line o presencial has de donar-te d’alta a la plataforma. Teniu en compte que els presencials s’esgoten ràpid!!!

El concepte que promocionen a la web és aquest:

“Hoy en día vemos que los niños y jóvenes son grandes consumidores de tecnología en diferentes ámbitos de su vida. Sin embargo, es difícil encontrar a aquellos que comprenden el funcionamiento de esas tecnologías y que son capaces de crearlas. El objetivo de Talentum Schools es contribuir a impulsar creadores digitales que puedan no sólo consumir bienes digitales, sino también generarlos”

pd: Gràcies Eli per la info 😉