ÚLTIM DIA DE CURS

Avui hem celebrat l’últim dia de curs amb una festassa al parvulari!

La companyia Nimei ens han explicat dos contes que han estat escollits amb un dau gràcies al Bruno i al Biel de P5. El primer conte ha estat del Cocodril Pim Pim i el segon Els gats de la Maria Tatin, tots dos ens han agradat moltíssim!

Tot seguit hem fet la graduació dels nens i les nenes de P5, on els i les alumnes han aprofitat per agrair a les mestres tot allò que els ha agradat més del que han fet al parvulari amb elles i com a recordatori se’ls ha fet entrega d’una xapa amb el símbol de la classe i de la foto de grup amb el nom de tots els companys i companyes.

Per continuar amb la festa hem esmorzat tots plegats un bon pa amb xocolata i suc de taronja i en acabar hem gaudit d’una estona de pati conjunta i de música i de ball.

CONTES P5

Des de l’àrea d’Expressió Oral els nens i les nenes de P5 han creat de forma col·laborativa un conte, entre tots han desenvolupat el guió, han fet les il·lustracions i l’han gravat.

Les balenes han fet el conte de EL PIRATA I LES SIRENES i els dofins LA DENT PERDUDA.

Us els deixem a continuació, esperem que us agradin molt.

EL PIRATA I LES SIRENES

LA DENT PERDUDA

AUDICIÓ: LA JANA I ELS SENTIMENTS

Aquest passat divendres va venir a l’escola Bat Audicions a fer-nos l’espectacle musical: La Jana i els sentiments.

En començar l’espectacle la Jana havia perdut els seus sentiments i amb l’ajuda dels alumnes va anar trobant: l’alegria, la tristesa, la por, la calma, la ràbia i l’amor, tot dedicant una cançó a cada sentiment.

Va ser molt bonic i interessant, als nens i les nenes els va agradar molt!

Aquí teniu unes imatges i vídeo de l’espectacle.

LA FESTA DE L’AMANIDA

El passat divendres els nens i les nenes del parvulari vam celebrar tots plegats la festa de l’amanida.

Aquesta primaverenca festa la celebrem cada any quan els enciams de l’hort de l’escola estan llestos per ser menjats!

Així doncs, uns quants alumnes de P3, P4 i P5 van anar a l’hort a collir uns quants enciams, després a classe per grups van preparar els tomàquets, les pastanagues, netejar i tallar els enciams, i tot seguit muntar les amanides.

Un cop fetes les amanides vam parar les taules a fora al pati i vam esmorzar plegats les amanides que entre tots i totes havíem preparat, estaven boníssimes!

Us deixem unes quantes fotos perquè veieu com va anar la festa!

LES CAIXES SENSORIALS

Amb les Caixes Sensorials ESTELS I GLOBUS, aquest curs, hem passat bones estones experimentant amb diversos materials. Amb ells els nens i les nenes han jugat, manipulat i han fet també grans descobriments.

Amb l’arribada de la nova estació, afegim la Caixa de la Primavera, ben florida ella i deixem l’hivern enrere.

Han estat també vigents i jugant amb la Caixa de la Granja, la Caixa del Mar i la Caixa de la Platja i caldrà anar pensant en alguna altra de ben estiuenca!

Evidentment, cal donar les gràcies al Carles i en David que les van construir ja que ens ajuden i aporten molt i ens van perfectes en les diferents accions!

la primavera

UP & DOWN, IN & OUT

Dins dels patis en anglès i l’anglès lúdic dins l’aula els nens i nenes de P4 han estat treballant els conceptes en anglès d’Up and DownIn and Out.

Per tal d’entendre millor els conceptes treballats, han fet activitats vivencials on havien de posar en pràctica aquestes quatre nocions espacials.

Us deixem unes imatges on veureu què bé s’ho han passat!

OUR RAINBOW

Durant aquestes últimes setmanes, a l’hora d’anglès i als patis d’anglès hem estat treballant els colors de l’arc de Sant Martí.

Per tal de fer-ho més divertit vam fer diferents jocs, la primera setmana per equips havíem d’anar trobant els diferents colors del rainbowred, orange, yellow, green, blue, indigo and purple, i així cada equip havia d’aconseguir muntar el seu propi arc.

La següent setmana vam canviar d’equips i enlloc de buscar cada un el seu propi arc, van haver de buscar els diferents materials de cadascun dels colors del rainbow per així aconseguir construir-ne un de gran conjuntament. Aquesta vegada els colors a buscar eren: red, orange, yellow, green and blue.

Ha estat una activitat molt divertida!

ADÉU CARNESTOLTES, HOLA VELLA QUARESMA!

Avui ens hem acomiadat del Rei Carnestoltes per donar pas a l’arribada de la Vella Quaresma que ha arribat just avui.

Li hem cantat la seva cançó:

Vella Quaresma, Vella Quaresma,
Ai! Que no pots caminar!
Tens tantes cames que t’entrebanques,
i entre tots t’hem d’ajudar.
És que n’hem de tallar una,
una, una, una, una,
És que n’hem de tallar una,
perquè puguis caminar.
I tot seguit hem mirat si tenia alguna nota per nosaltres i li hem tret la primera cama.
A la carta hi deia que la classe de la Lluna havia de buscar pel pati el regal que ens havia portat, mireu que divertit ha sigut!