JOCS FLORALS DEL DISTRICTE

Com cada any, els millors escrits de la nostra escola els presentem als Jocs Florals Escolars del districte de Sants-Montjuïc.

Aquest any han seleccionat els següents alumnes, cadascun de la seva categoria:

2n.-B      Prosa. Lúa Rodríguez i Martínez i Aitor Álvarez i Beazcua
“Per què tenim nom?”

3r.-B       Prosa. Bruna Vergara i Agramunt “La vaca que no feia
llet”
4t.-B       Poesia. Berta Pérez i Pérez “Conill”
6è.-A      Prosa. Pau Guim i Ferrero “Un conte que mai hauria de ser
real”
En Pau també ha guanyat aquest any el 1r premi de la demarcació
de Barcelona al certamen Sambori Òmnium.

ESO2B   Prosa. Fiona Cívico i Aparicio “Farley Borrow”
ESO4A   Prosa. Ruth Cevallos i Gazo “La Màquina del temps”
Batx.1C  Prosa. Pilar Reviriego i García “La noia del tramvia blau”

La Festa de les lletres s’ha celebrat a la Seu del Districte i com cada any, ha estat fantàstica! Hi ha hagut parlaments, actuacions i moltes emocions.

La Lúa Rodríguez i l’Aitor Álvarez han guanyat un segon premi de la seva categoria.

La Fiona Cívico i la Pilar Reviriego, a més d’haver estat guanyadores en la seva categoria, cadascuna representarà el districte de Sants-Montjuïc als Jocs Florals de la Ciutat de Barcelona.

Enhorabona a tots set pels vostres meravellosos escrits i molta, molta sort Fiona i Pilar!

Sortida Serra Marina

Els nens i nenes de primer hem començat a treballar les plantes, per això vam fer una sortida a la Serra Marina  (Santa Coloma de Gramanet).

Primer vam anar al museu Torre Balldovina a fer uns tallers: Vam fer una bossa de sal amb olor, una altra bossa amb herbes aromàtiques i una ampolleta amb essència.

A la tarda vam anar a fer una passejada per la Serra Marina i, en grups, vam buscar les herbes que ens havien ensenyat al matí.

Va ser una sortida intensa i molt divertida i els tallers ens van agradar molt.

1r DIA DE REPTES AL CI

Seguint en la línia dels “Ambients” de Parvulari, avui hem estrenat els “Reptes” al Cicle Inicial.

Hem organitzat activitats molt engrescadores, que els nens i nens han pogut experimentar lliurement.

El cert és que alumnes i mestres hem quedat molt satisfets.

Dimecres, dijous i divendres seguirem amb les propostes.

Us deixem una petita gravació del que ha estat aquest nou projecte.

CARNAVAL 2018

Un cop més, el Carnaval ha arribat a l’escola i durant dues setmanes hem estat fent les disfresses que lluirem.

Les primeres en anunciar-nos-ho han estat les Ambaixadores de Sa Majestat, que ens han vingut a visitar als més petits de l’escola.

Arribat Dijous Gras, hem esmorzat tots junts i després hem rebut a Sa Majestat el Rei Carnestoltes.

Aquest any, les nostres disfresses ens han permès viatjar pel món dels contes.

Avui, Dimecres de Cendra, acaba el Carnaval 2018 i haurem d’esperar, altre cop, fins l’any vinent.

DENIP a Primària

Com cada any, el 30 de gener, celebrem el DENIP (Dia Escolar de la No violència I Pau).

Aquest any, cada Cicle s’ha organitzat per fer diferents activitats al voltant d’aquest tema.

Us deixem una mostra de les fotos que hem fet mentre preparàvem i celebràvem la diada.

A Cicle Inicial:

A Cicle Mitjà:

A Cicle Superior:

És el nostre granet de sorra per contribuir en la PAU del món.

Teatre en anglès al cicle inicial i mitjà

El passat dilluns 15 de gener els alumnes de Cicle Inicial i  Cicle Mitjà vam gaudir de dos espectacles de teatre en anglès!

Cicle Inicial va veure Jack and the magic beans i van ajudar al Jack a lliurar-se del gegant i els de Cicle Mitjà van veure Aladdin i van conèixer els animals del desert i van passa-ho molt bé amb el geni!

Jack and the magic beans (cicle inicial )

Aladdin ( cicle mitjà )