EL PRIMER DIA…

Ja hem estrenat un nou curs.

Puntuals, a les 9h del matí, alumnes  i mestres ens hem retrobat.

Tot han estat  abraçades, salutacions i cares d’alegria.

Prova superada!!!!

Com deia el poeta Martí i Pol, “tot és camí des d’ara”.

Aquí us deixem una petita mostra d’aquest dia tan i tan important, tot desitjant-vos un

bon inici de curs.

 


ÚLTIM DIA DEL CURS 16-17

 

A finals de juny, va arribar l’últim dia de curs i com sempre, els diferents cicles teníem ganes de celebrar-ho!

El Cicle Inicial i el Mitjà es van refrescar tot fent bombolles. Va resultar una activitat molt divertida per acabar aquest trimestre i el curs. Van intentar fer les bombolles el més grans possible i com no, explotar-ne quantes més millor!!!

El Cicle Superior es van reunir per fer el comiat als de sisè. Va ser una festa de graduació molt bonica. Els de cinquè s’havien encarregat que això fos possible. Gràcies a tots!

 

Després de l’estiu ens tornarem a trobar per començar un nou curs amb plena energia.

BONES VACANCES D’ESTIU PER A TOTHOM!!!

 


Els padrins i padrines treballen conjuntament amb els seus fillols i filloles per crear balenes i dofins.

Els nois i noies de cinquè van programar i preparar una activitat per realitzar un nino de paper que representés el símbol de la classe dels seus fillols i filloles: balenes i dofins.

Després de mirar diferents activitats els  padrins i padrines van decidir quina activitat realitzarien.

La primera sessió la van fer els nois i noies de cinquè sols:  amb paper de diari van donar forma fins aconseguir un dofí o una balena.

La segona sessió la van fer conjuntament amb els fillols i filloles. Els nens i nenes de P3 van pujar a la nostra aula de plàstica i amb l’ajut dels seus padrins van anar donant color al seu nino, posant paper de seda i vernís.

 

L’última sessió la van fer els padrins i padrines sols, van acabar els ninos posant tots els detalls: els ulls, la boca, i l’aigua per les balenes i una pilota als dofins.

 

Un cop totes les balenes i els dofins estaven acabats, els nois i noies de cinquè  van posar- hi una etiqueta amb els noms dels dos, van anar a P-3 i els hi van regalar.

 

Va ser una activitat molt bonica i molt dolça!


SELFIES A L’EDAT MITJANA DELS ALUMNES DE 5è

Fer una passejada per la història és emocionant. Quantes vegades hem anat de viatge i ens hem imaginat un rei en el seu gran castell? No heu baixat mai al Barri Gòtic i heu observat els seus arcs, els rosetons,…? Tot això ho hem fet els nois i noies de 5è!

Ho volem compartir amb vosaltres amb una selfie. Feu-hi un “clic” a sobre i hi trobareu informació per animar-vos a visitar aquests indrets, monuments,….

 

5è A

 

      

Mireia, Oriol, Arnau,

      

Judit, Mar, Oriol,

 

         

Adriana, Joana, Mercè,

      

Helena, Berta, Marta,

       

Laia, Genar, Anna,

      

Quim, Àlex T, Àlex B,

       

Aitana, Gerard, Nacho,

 

   

DIAPOSITIVA 1                               DIAPOSITIVA 2

Andreu,

   

DIAPOSITIVA 1                                                DIAPOSITIVA 2

Elena,

    

DIAPOSITIVA 1                                DIAPOSITIVA 2

Joan,

    

DIAPOSITIVA 1                                                 DIAPOSITIVA 2

Pau,

 

 

5è B

 

          

Aitor, Marcel,Laura,

      

Oriol P, Ingrid, Marina,

      

Ariadna, Oriol S, Max,

      

Jan, Andrea, Maria,

      

Núria, Ian, Aina,

        

Pau, Lorena, Carlos,

       

Mica, Xènia, Xavi,

Martín,

 

    

DIAPOSITIVA 1                                                DIAPOSITIVA 2

Joel,

    

DIAPOSITIVA 1                                                DIAPOSITIVA 2

Laia,

    

DIAPOSITIVA 1                     DIAPOSITIVA 2

Jana,

 

 

 

 

 

 

 

 

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save


BLOGS DEL PROJECTE D’HÀBITS SALUDABLES I NOVES TECNOLOGIES

   

Aquesta vegada el nostre projecte ha consistit en la creació d’un blog sobre hàbits saludables i l’ús de les tecnologies.

  

   

   

Hem fet un seguiment dels nostres hàbits diaris, aprofundint sobre alguns hàbits saludables que volem mantenir.

   

   

 

Ho hem acompanyat amb la investigació i el coneixement dels diferents aparells del cos humà , la relació que s’estableix entre ells i ho hem representat amb unes maquetes.

   

Us convidem a veure els nostres blogs tot desitjant que gaudiu molt del nostre treball!

 

   

     5èA                                                       5èB

   

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save


PROVES CANGUR

Un any més, els nens i les nenes de 5è i 6è hem participat amb molta energia a les proves Cangur: un joc concurs d’enigmes matemàtics, que organitza la “Societat Catalana de Matemàtiques”.

  

L’objectiu del concurs és el de difondre la cultura matemàtica i engrescar i motivar els nens i les nenes envers la ciència.

 

   

   

 

El Josep Maria i la Victòria han passat per les classes a agrair l’esforç de tots plegats i felicitar a tots els participants, especialment a aquells que han destacat dins del seu grup classe i /o han quedat classificats entre el 5% millor de totes les escoles participants de Catalunya.

5èA: Pau G, Oriol R, Andreu L, Arnau P i Laia C

5èB: Joel C, Xènia C

6èA: Jan G, Ingrid G

 

6èB: Héctor D, Ferran A, Xènia J

 

 

 

 

 

 

 

Save


QUE DIVERTIT ÉS FER UNA PROGRAMA DE RÀDIO! Alumnes de 5è

 

Durant sis  sessions, hem creat un petit programa de ràdio que després, a l’última sessió, hem representat. Amb aquesta proposta en hem expressat mitjançant la llengua castellana, de forma clara, fluïda i entenedora. La manera de treballar ha estat en grups  cooperatius. Hem hagut de planejar, organitzar i estructurar el nostre programa radiofònic, posant-nos d’acord. Afegir efectes de so, micròfons,…, ha donat autenticitat al resultat final.

Ens hem avaluat els uns als altres després de l’exposició i, també, ens hem autoavaluat amb els criteris que havíem decidit entre tots.

 

 


BICICLETADA A 5è

El passat dimarts 4 d’abril els alumnes de 5è vam anar al Parc infantil de trànsit situat a la part de darrera del castell de Montjuïc.

Teníem com a objectius treballar i entendre el respecte entre els diferents usuaris de la via pública (vianants i conductors de bicicletes) i adquirir habilitats i destreses per a una futura incorporació a la circulació en l’entorn urbà.

Semàfor, pas de vianants, senyals de prohibició, stop,… Quin munt de senyals hem de conèixer i respectar!

Fer aquesta feina muntats en una bicicleta és una activitat divertida i cansada!!!