A finals de juny, va arribar l’últim dia de curs i com sempre, els diferents cicles teníem ganes de celebrar-ho!
El Cicle Inicial i el Mitjà es van refrescar tot fent bombolles. Va resultar una activitat molt divertida per acabar aquest trimestre i el curs. Van intentar fer les bombolles el més grans possible i com no, explotar-ne quantes més millor!!!
El Cicle Superior es van reunir per fer el comiat als de sisè. Va ser una festa de graduació molt bonica. Els de cinquè s’havien encarregat que això fos possible. Gràcies a tots!
Després de l’estiu ens tornarem a trobar per començar un nou curs amb plena energia.
Els nois i noies de cinquè van programar i preparar una activitat per realitzar un nino de paper que representés el símbol de la classe dels seus fillols i filloles: balenes i dofins.
Després de mirar diferents activitats els padrins i padrines van decidir quina activitat realitzarien.
La primera sessió la van fer els nois i noies de cinquè sols: amb paper de diari van donar forma fins aconseguir un dofí o una balena.
La segona sessió la van fer conjuntament amb els fillols i filloles. Els nens i nenes de P3 van pujar a la nostra aula de plàstica i amb l’ajut dels seus padrins van anar donant color al seu nino, posant paper de seda i vernís.
L’última sessió la van fer els padrins i padrines sols, van acabar els ninos posant tots els detalls: els ulls, la boca, i l’aigua per les balenes i una pilota als dofins.
Un cop totes les balenes i els dofins estaven acabats, els nois i noies de cinquè van posar- hi una etiqueta amb els noms dels dos, van anar a P-3 i els hi van regalar.
Fer una passejada per la història és emocionant. Quantes vegades hem anat de viatge i ens hem imaginat un rei en el seu gran castell? No heu baixat mai al Barri Gòtic i heu observat els seus arcs, els rosetons,…? Tot això ho hem fet els nois i noies de 5è!
Ho volem compartir amb vosaltres amb una selfie. Feu-hi un “clic” a sobre i hi trobareu informació per animar-vos a visitar aquests indrets, monuments,….
Aquest any, els nens i nenes de Cicle Superior vam anar de colònies a “L’Albatros” a Llafranc.
Durant tres dies vam gaudir d’excursions pel litoral català, ponts tibetans, tirolines, tir amb arc, una passejada amb el Nautilus i unes divertides coreografies a la discoteca.
Aquesta vegada el nostre projecte ha consistit en la creació d’un blog sobre hàbits saludables i l’ús de les tecnologies.
Hem fet un seguiment dels nostres hàbits diaris, aprofundint sobre alguns hàbits saludables que volem mantenir.
Ho hem acompanyat amb la investigació i el coneixement dels diferents aparells del cos humà , la relació que s’estableix entre ells i ho hem representat amb unes maquetes.
Us convidem a veure els nostres blogs tot desitjant que gaudiu molt del nostre treball!
Un any més, els nens i les nenes de 5è i 6è hem participat amb molta energia a les proves Cangur: un joc concurs d’enigmes matemàtics, que organitza la “Societat Catalana de Matemàtiques”.
L’objectiu del concurs és el de difondre la cultura matemàtica i engrescar i motivar els nens i les nenes envers la ciència.
El Josep Maria i la Victòria han passat per les classes a agrair l’esforç de tots plegats i felicitar a tots els participants, especialment a aquells que han destacat dins del seu grup classe i /o han quedat classificats entre el 5% millor de totes les escoles participants de Catalunya.
Durant sis sessions, hem creat un petit programa de ràdio que després, a l’última sessió, hem representat. Amb aquesta proposta en hem expressat mitjançant la llengua castellana, de forma clara, fluïda i entenedora. La manera de treballar ha estat en grups cooperatius. Hem hagut de planejar, organitzar i estructurar el nostre programa radiofònic, posant-nos d’acord. Afegir efectes de so, micròfons,…, ha donat autenticitat al resultat final.
Ens hem avaluat els uns als altres després de l’exposició i, també, ens hem autoavaluat amb els criteris que havíem decidit entre tots.
El passat dimarts 4 d’abril els alumnes de 5è vam anar al Parc infantil de trànsit situat a la part de darrera del castell de Montjuïc.
Teníem com a objectius treballar i entendre el respecte entre els diferents usuaris de la via pública (vianants i conductors de bicicletes) i adquirir habilitats i destreses per a una futura incorporació a la circulació en l’entorn urbà.
Semàfor, pas de vianants, senyals de prohibició, stop,… Quin munt de senyals hem de conèixer i respectar!
Fer aquesta feina muntats en una bicicleta és una activitat divertida i cansada!!!
Ús de cookies. Aquesta web utilitza cookies per recollir dades d'analítica. Pot acceptar totes les galetes prement el botó "Acceptar tot" o configurar-les o rebutjar el seu ús clicant "Mostra les preferències".
Funcional
Sempre actiu
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferències
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Màrqueting
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.