Coneixeu aquesta dita?
“I hear and I forget.
I see and I remember.
I do and I understand. “
Confucius
“ Ho escolto i ho oblido,
Ho veig i ho recordo.
Ho faig i ho entenc”
Doncs precisament al llarg del tercer trimestre amb els alumnes de 5è hem estat treballant amb aquest objectiu, fer per entendre.
Hem treballat la piràmide alimentaria en anglès i hem fet una gran obra de teatre. Hem posat en escena tots els grups d’aliments i hem parlat de les seves propietats que són importants per dur una vida saludable.
Jutgeu vosaltres mateixos el seu treball!
You’ve done a great job! Congratulations!
Alba Morros
5è A Grup 1
5è A grup 2
5è B grup 1
5è B grup2
El dijous 7 de juny vam fer la darrera trobada de les parelles lectores d’aquest curs entre 2n B i 5è B.
Aquesta vegada hem preferit llegir els treballs que han fet els nens i nenes d’ambdues classes: els de 2n van fer uns contes cooperatius molt divertits a l’aula i els de 5è van fer uns cal.ligrames preciosos.
Hem compartit una tarda molt agradable i ha estat molt entretinguda.
Els ha encantat llegir treballs que han fet ells mateixos!!
Els alumnes de 5è hem treballat el projecte del cos humà. El treball final ha consistit a fer un bloc amb tota la informació de la recerca, i també una maqueta dels aparells o sistemes treballats.
Ens hi hem esforçat molt i ens encanta com ha quedat.
Us animem a que hi entreu!
Alumnes de 5è
Bloc de 5èA Bloc de 5èB
Els alumnes de tercer estem estudiant els aliments i com d’importants són per a la nostra salut. També què ens aporten, quina quantitat cal ingerir o per què són recomanables.
Sabem que hi ha una gran varietat d’aliments per menjar; alguns ens agraden moltíssim, altres menys i d’alguns no en podem abusar. Però tots són necessaris perquè ens aporten nutrients.
Gràcies a l’ajuda de l’Emma (la nostra teacher assistant) hem fet un petit tastet (amb els ulls tapats) i hem hagut d’esbrinar quin aliment era segons l’olor, el tacte i per últim menjant-lo. Un cop identificat, calia dir a quin grup de nutrients pertanyia: hidrats de carboni, vitamines i vegetals, proteïnes i greixos bons o dolents. Ah!, i tot això en English!
Hem tastat pastanaga, patata crua, pa, pipes, oli, llet, formatge i un pastís de xocolata.
El cert és que ens ho hem passat molt i molt bé. Hem après moltes coses i el més important és, que ara, ja sabem què ens aporta cada mos que ens enduem a la boca.