Sortida “Creix amb el Peix” de 4t

El passat dijous, els alumnes de 4t vam anar a Mercabarna per realitzar l’activitat “Creix amb el Peix”.

Al matí, vam visitar el museu del Centre Interactiu del Peix on ens van explicar els diferents tipus de pesca, el funcionament d’una llotja i el comerç majorista i minorista que ens permet gaudir cada dia de peix fresc. També vam elaborar una llista de la compra i vam poder comprovar si aquesta era o no equilibrada i saludable.

En el recorregut per Mercabarna, vam visitar el Mercat Central del Peix i una empresa majorista en què ens van mostrar diferents varietats fresques de peixos, crustacis i mol·luscs i vam parlar de les seves característiques, fent una distinció entre animals vertebrats i invertebrats.

Al migdia, vam gaudir d’un dinar boníssim a base d’amanida, peix i fruita.

I a la tarda, vam poder tocar alguns peixos i un eriçó de mar i vam veure un vídeo resum de tota l’activitat.

La sortida va ser molt profitosa perquè vam aprendre moltes coses d’una manera pràctica i engrescadora!