Des de l’hora de TAC a 5è estem construint uns robots amb peces de Lego que després programen amb el seu software. Aquests robots tenen moviment i responen en funció dels seus sensors de llum i posició.
Des de l’hora de TAC a 5è estem construint uns robots amb peces de Lego que després programen amb el seu software. Aquests robots tenen moviment i responen en funció dels seus sensors de llum i posició.
Avui a 2n hem fet una videoconferència en anglès amb les companyes i companys de l’Escola Guinardó. Els hem pogut fer preguntes per conèixer on i com és la seva escola, a què juguen a l’hora del pati, quines activitats fan a classe o quines normes tenen. Ells també ens han preguntat sobre el nostre dia a dia. It’s been great to meet them!
Ahir van ser les companyes i companys de Cicle Inicial i avui ens ha tocat a Cicle Mitjà gaudir del teatre en anglès. No només hem assistit a la representació de l’obra Lazy Jack, sinó que en alguns moments també hem format part de l’espectacle. Quina bona manera de posar en pràctica la llengua!
Avui a Cicle Inicial hem gaudit de la representació de l’obra The Wolf and the Seven Goats en anglès. Hem cantat i ballat i ens ho hem passat d’allò més bé mentre practicàvem la llengua!
A Primària, aquesta tarda, hem tancat la Diada de Sant Jordi 2021. Hem sortit al pati a llegir tots en el mateix moment.
Com sempre, és impressionant el silenci d’aquesta estona amb tanta gent a l’exterior.
Gaudiu de la Diada i del Paddlet de l’escola, que ja haureu pogut visionar.
FELIÇ SANT JORDI
ELS NENS I NENES DE 1R HEM ACABAT EL TRIMESTRE ESCRIVINT I ENVIANT UNA CARTA A LES NOSTRES FAMÍLIES !!!
APROFITANT QUE HAVÍEM D’ANAR A TIRAR LES CARTES A LA BÚSTIA, ENS HEM QUEDAT A ESMORZAR A LA PLAÇA DE LA FARGA. TOT I QUE HA ESTAT UNA SORTIDETA CURTETA, ENS HA AGRADAT MOLT PERQUÈ FEIA MOOOLTS DIES QUE NO FÈIEM CAP ACTIVITAT ESPECIAL FORA DE L’ESCOLA.
HEM CELEBRAT EL DIA DE LA DONA COM CAL!!!!
DESPRÉS DE VEURE UNS CURTS I FER UN PETIT DEBAT SOBRE EL TEMA , CADA NEN I NENA ENS HA ENSENYAT I EXPLICAT LA INFORMACIÓ SOBRE LA DONA QUE HAVIA TRIAT PER PORTAR A L’ESCOLA I EL PERQUÈ L’HAVIA ESCOLLIT.
HEM VIST QUE AL LLARG DE LA HISTÒRIA HI HA HAGUT MOLTÍSSIMES DONES QUE HAN DEIXAT EMPREMTA I HAN ACONSEGUIT REPTES MOLT IMPORTANTS PER TOTES NOSALTRES!!! N’HI HA DE CIÈNTIFIQUES, ACTIVISTES, BOMBERES, AVIADORES, MESTRES, ALPINISTES, ARTISTES, ESCRIPTORES…
DESPRÉS, AMB LA INFORMACIÓ QUE HAVÍEM PORTAT, HEM FET UNS MURALS PER PENJAR ALS PASSADISSOS I AIXÍ TOTHOM QUE PASSI PER ALLÀ PUGUI CONÈIXER, LLEGIR I ADMIRAR A TOTES ELLES!!!
Donat que sabem que les Matemàtiques ens envolten i les podem trobar a tot arreu, avui hem treballat conceptes matemàtics a partir de mímica estàtica o en moviment.
L’activitat consistia en representar un concepte que ens donaven i la resta, l’havia d’endevinar.
Han sortir conceptes com:
PERÍMETRE
RESTA
SIMETRIA
ÀREA
PIRÀMIDE
CENTENA: Aquest últim concepte ens ha costat força perquè evidentment ens faltava molta gent!
Ha estat una activitat molt divertida!!!
ELS DIABLES I ELS FANALETS ESTEM TREBALLANT EL TEMA DE LA FAMÍLIA. PER SABER QUIN NOMBRE DE GERMANS, COSINS I TIETS ERA EL QUE N’HI HAVIA MÉS I MENYS A LA CLASSE, HEM FET UNS GRÀFICS DE BARRES.
HEM ANAT COL.LOCANT UN GOMET O PAPERET EN L’OPCIÓ DE CADA NEN I NENA.
UN COP ACABAT HEM POGUT TREURE’N CONCLUSIONS. TAMBÉ HEM VIST QUE AMB AQUESTS GRÀFICS DE SEGUIDA VEIEM QUIN ÉS EL NOMBRE QUE ES REPETEIX MÉS I QUIN ÉS EL QUE ES REPETEIX MENYS ENTRE NOSALTRES.
MENTRE FÈIEM EL TREBALL HEM APRÈS QUE TAMBÉ HI HAVIA ALTRES MANES DE GRÀFICS I HEM RECORDAT QUE A LA TELEVISIÓ ENS EXPLIQUEN LES DADES DE LA COVID AMB GRÀFICS D’AQUESTS.