1R: TREBALLEM LES MATEMÀTIQUES AMB INNOVAMAT

Aquest curs hem implementat el projecte “INNOVAMAT” a les aules de primària. Aquesta proposta transforma l’aula  i les relacions que es donen en ella per emocionar, estimular i motivar l’alumnat en l’aprenentatge matemàtic.
Els materials posen l’alumne en el centre del seu propi procés d’ensenyament-aprenentatge i permet desenvolupar l’autonomia i el pensament crític.
InnovaMat proposa unes matemàtiques contextualitzades, activitats variades que parteixen de material manipulable molt divers (targetes numèriques, targetes il·lustrades, coves de comptatge, collarets de comptatge, tangrams, monedes i bitllets, pissarres màgiques…) i applets, tècniques i estratègies que faciliten l’avaluació i la gestió de l’aula del segle XXI, la personalització de l’aprenentatge, l’aprenentatge cooperatiu i la gamificació.

QUAN FEM MATEMÀTIQUES ENS HO PASSEM MOLT BÉ!!!!

Un comentari a “1R: TREBALLEM LES MATEMÀTIQUES AMB INNOVAMAT