A tercer ens segueixen visitant els avis!!

A tercer ens segueixen visitant els avis. Ens encanta escoltar tot el què ens expliquen de quan eren petits: com vivien, a què jugaven, què feien en sortir de l’escola… Aquesta setmana ens han visitat l’àvia d’en David i els avis d’en Jan i d’en Biel Gambús.

L’àvia d’en David, la Vicky, ens va fer jocs matemàtics. Primer vam jugar al bingo, però una mica canviat ja que era amb les taules de multiplicar. Ens en vam sortir molt bé perquè ens sabem súper bé les taules! Després vam resoldre un parell d’enigmes. La veritat que vam haver de pensar, però gràcies a les idees de tots vam arribar a la resposta. Per últim, la Vicky, ens va regalar un joc de geometria, vam estar una estona jugant i ens va agradar. Moltes gràcies!!

L’Antònia i en Manel, els avis d’en Biel i en Jan, ens van explicar a què jugaven: el bòlit, la xarranca o les xapes. I també ens van explicar una anècdota molt divertida amb uns animals. Resulta que ells vivien molt a prop del parc de l’escorxador i un dia, en sortir de casa, es van trobar un bou que estava just a la porta de casa. Van haver de tancar la porta a correcuita no fos cas que l’animal entrés.

En Manel i l’Antònia van insistir que jugaven molta estona al carrer. Clar, hi havia molts menys cotxes que no pas ara! Doncs resulta que quan era l’hora de menjar, els pares sortien al balcó i els cridaven que el plat ja era a taula. Al final, de tant parlar de jugar i menjar, a tots se’ns va obrir el cuquet de la panxa. I ves per on, l’Antònia i en Manel ens van preparar el seu berenar, pa amb oli i sucre. Quin descobriment! Per llepar-se’n els dits!!

Gràcies avis, ens ha encantat la vostra visita!