Aprenem el concepte de desena

Els alumnes de primer hem conegut el concepte de la desena i la unitat d’una manera ben divertida!!!
Primer vam haver de preparar la Festa de la Tardor, de manera que vam organitzar-nos en grups de deu per poder omplir les limusines (representant la desena) que ens portarien a la festa. Però tots no hi cabíem i, per tant, vam haver de demanar unes motos Harley,  en les quals només hi cabia una persona, ja que representàvem les unitats.
Una vegada organitzats, vam haver de passar tres proves per comprovar que érem un grup fantàstic i sabíem treballar en equip per aconseguir un mateix objectiu. Tots vam aconseguir fer-ho molt bé i vam aprendre que quan comptem els uns amb els altres, tot resulta més fàcil i ens sentim millor!
Però això no va acabar aquí, el dia següent vam gaudir d’una festa plena de música, expressió, diversió i alguna petita sorpresa.

Desenes i unitats a la festa! from Escola Proa on Vimeo.