BONES FESTES!

Aquest trimestre els nens i les nenes del Cicle Mitjà hem preparat unes Nadales ben boniques, a l’hora de TAC, amb el propòsit de desitjar Bones Festes a les nostres famílies.

A 3r, per fer les Nadales, hem utilitzat l’aplicació Piccollage: hem après a fer un collage amb els iPads, a cercar imatges per internet, a posar lletra a la composició…

A 4t, a més, participem en el Projecte de Col·laboració Intercentres  de Trams i per això aprenem a utilitzar el correu electrònic i ens escrivim amb un alumne d’una altra escola. Els hem enviat una descripció de cada un de nosaltres i també els enviarem la Nadala, per felicitar les Festes als nostres nous amics!

A 4t també hem treballat amb els iPads. Aquest cop hem après a fer-nos una fotografia i hem fet un treball de dibuix amb l’aplicació de dibuix Doodle Buddy.

Aquí us hem deixat una petita mostra de les nostres creacions, tot desitjant-vos unes

BONES VACANCES!!!