DIBUIXA LA MERCÈ 2.015

IMG_0271

Com cada any, per les Festes de la Mercè, Barna Centre ha convocat a tots els nens i nenes de Barcelona i les seves escoles a la 18a edició del Concurs Infantil “Dibuixem la Mercè”.

A plàstica, tots els nens de la Primària hem fet un cartell fantàstic inspirat en les Festes.

IMG_0260  IMG_0261

Ens sentim molt orgullosos de comunicar-vos que en Roger N –de 2n de Cicle Inicial– i la Júlia C –de 6è de Cicle Superior– han rebut una Menció Especial i han estat convidats a rebre un premi al Saló de Cent de l’Ajuntament de Barcelona.

IMG_0263  IMG_0262

També heu de saber que s’ ha agraït la participació de l’escola Proa i que hem rebut aquest diploma, que exposarem a l’aula de plàstica, per compartir amb tots els nens i nenes de la Primària.

IMG_0277[1]

Enhorabona a tots plegats pels fantàstics cartells d’aquest curs i en especial al Roger, la Júlia i la Sandra –la mestra de plàstica.

Esteu fets uns artistes!