Parelles lectores

Una vegada més, aquest curs, a Primària hem engegat el projecte de les parelles lectores per tal d’encomanar el gust per a la lectura entre els nostres alumnes.

Així doncs, els de primer ens hem trobat amb els de quart;

els de segon, amb els de cinquè

i, els de tercer, amb els de sisè.

Aquest trimestre hem fet una primera trobada on compartir moments de plaer al voltant de la lectura d’endevinalles que els nens i nenes de quart havien treballat prèviament a classe,

de contes troquel·lats que els de cinquè havien escollit de la Mediateca de l’escola,

o bé de de llibres de quan érem més petits els de sisè i que hem volgut compartir amb els nostres companys de tercer perquè ens agradaven molt..

És molt agradable compartir estones amb altres cursos. Aquesta, ha estat una trobada entranyable i ja tenim ganes de tornar-nos a veure!