Projecte sobre les energies a 6è

A projecte vam treballar l’energia. Per treballar més a fons el tema i posar-nos en contextos reals vam fer una activitat en la qual ens van donar una situació que havíem de resoldre. A cada grup cooperatiu ens van donar una localització diferent i la nostra era aquesta: som un grup d’amics que viuen en un pis al carrer Olzinelles, a l’any 2037, ens tallen l’energia, truquem a la companyia elèctrica i ens diuen que el tall anirà per llarg.

Ens vam trencar el cap pensant la solució però al final vam arribar a una conclusió i vam fer aquest vídeo. Esperem que us agradi.

Clàudia, Mariona, Jan i Èric

Som un grup d’estudiants, és l’any 2035 i vivim en un àtic a la Rambla Badal. Ha marxat la llum, hem trucat a la companya i sembla que anirà per llarg.

A l’escola ens han deixat uns iPads per fer un vídeo explicant el que ha passat i dir la solució que hem trobat per aconseguir energia, però sense dir cap paraula!

Sergi, Abril, Alejandro i Alba

Som un grup d’amics de 6è de Primària que estem estudiant les energies i ens van proposar de fer un vídeo sense parlar sobre el que estàvem treballant.

Ens van donar una fitxa que explicava que era l’any 2037 i vivíem en una casa al Pallars Sobirà, a Sort. I que hi havia un tall d’electricitat  al carrer i ens vam quedar sense llum.

Per fer el vídeo, primer vam fer servir els ordinadors per respondre unes preguntes sobre la fitxa, després vam utilitzar els iPads per fer fotos o  vídeos, i per últim vam tornar a fer servir els ordinadors per editar el vídeo amb el Movie Maker.

Creiem que el resultat és molt bo, i us el presentem a continuació.

Esperem que us agradi.

Ivet, Biel, Oleguer i Mireia

Som un grup de companys de 6è de Primària que estem estudiant l’energia, i ens van dir que com a treball final hauríem de fer un vídeo amb els iPads, però que no podíem parlar.

Ens van donar una fitxa que deia que vivíem en una caseta de Colera, a l’Alt Empordà, al 2037, ens havíem quedat sense electricitat, i havíem de buscar una solució perquè l’avaria aniria per llarg.

Amb el Movie Maker vam posar la música i vam fer alguns retocs al vídeo.

Ens ho vam passar molt bé i vam aprendre moltes coses.

I així és com va quedar el nostre vídeo final. Esperem que us agradi!

Gerard, Vicenç, Aina i Ariadna

Som un grup d’amics que vivim a La Pobla de Segur, al Pallars Jussà. De sobte se n’ha anat la llum i l’agència elèctrica diu que anirà per llarg…

Som el grup cooperatiu de “Les Hamburgueses Imaginatives”, i a projecte hem fet un vídeo sobre l’energia. La situació es la següent: hem de trobar una solució per al problema i explicar-la, però no ens podem expressar amb paraules, sinó que hem de trobar la manera de fer-ho sense parlar.

Ens va agradar molt treballar en un vídeo mut i descobrir noves maneres de fer projectes.

Esperem que us agradi!

Aina F., Aina G., Pere i Àlex

Som un grup d’amics que vivim a Sant Pere Pescador, a l’Alt Empordà, a l’any 2037.

Ens hem quedat sense llum, hem trucat a la companyia i ens ha dit que va per llarg, i com que estem a l’Alt Empordà hem decidit que utilitzaríem l’energia eòlica.

Hem preparat aquest vídeo per exposar a l’escola i a continuació el veureu. Esperem que us agradi!

Martí, Carlota, Toni, Andrea i Albert

Hola! Som cinc joves de 30 anys que vivim a l’Alt Empordà, a Sant Pere Pescador. Ens hem quedat sense electricitat. Hem trucat a la companyia i ens han dit que anirà per llarg…i en el següent vídeo us ensenyem què hem fet.

Joel, Júlia, Laia S., Roger, i Josep.

Hola! Som cinc joves que vivim en una casa a Colera, a l’Alt Empordà. Ens hem quedat sense electricitat. Hem trucat a la companyia i ens han dit que anirà per llarg…i en el següent vídeo us ensenyem què hem fet per obtenir energia:

Laia Q., Gerard, Èric A., Bruna, i Jordi.

Hola! Som un grup d’estudiants que vivim en una casa al Barri de Sants, al carrer Olzinelles, Barcelona. Ens hem quedat sense electricitat. Hem trucat a la companyia i ens han dit que anirà per llarg…i en el següent vídeo us ensenyem què hem fet per obtenir energia:

Sofia, Helena, Massimo, Elio, Àlex V.

Seguim treballant per poder penjar els dos muntatges que queden, que per problemes tècnics no hem pogut penjar-los encara.

Esperem poder-ho compartir amb tots vosaltres el més aviat possible.

Classes de 6è de primària.