PROVES CANGUR AL CICLE SUPERIOR

Mireu quines cares més alegres! No, no es tracta d’un concurs de pintura ni literari: és un concurs d’enigmes matemàtics anomenat “Cangur”.

Consisteix en un joc concurs anual desenvolupat el mateix dia per tots els participants , convocat per la “Societat catalana de Matemàtiques”.

Té com a objectius difondre la cultura matemàtica per tots els mitjans al seu abast i estimular i motivar tants alumnes com sigui possible. No contempla cap objectiu de selecció o de comparació. El més important és engrescar massivament els nens i les nenes en la ciència matemàtica i popularitzar-la.

A l’escola vam pensar que era interessant la nostra participació. Els alumnes del cicle superior van col·laborar amb il·lusió a l’entrenament científic i van realitzar la prova definitiva amb interès.

Felicitem tots els alumnes i, especialment, aquells que han obtingut un nivell destacat:

5è:

Júlia R, Ferran A, Leire P, Clàudia F.

6è:

Eduard R, Aleix M ( “Menció d’honor”), Pol M, Irene S.

DSC_0564     DSC_0567

DSC_0560     DSC_0568