QUIN PAISATGE T’AGRADARIA VEURE QUAN ESTÀS A LES AULES DE PETIT GRUP

Amb motiu de decorar les aules de petit grup de cicle superior, els alumnes de sisè han treballat a plàstica el paisatge, prenent inicialment com a referència visual les obres de diferents il·lustradors internacionals.

A través del seu propi estil, cada un d’ells ha creat paisatges plens d’imaginació, aportant en cadascun tota la creativitat que porten a dins.

Els dibuixos seleccionats han estat quatre, però l’elecció ha estat realment difícil ja que tenim uns grans artistes a les nostres aules.

Us felicitem a cada un de vosaltres, especialment als alumnes seleccionats: Aina G, Andrea C, Ainhoa P i Èric A.

Esperem amb molta il·lusió que arribi Sant Jordi a l’escola, per tal que pugueu venir a veure aquests vinils que omplen les aules de color i alegria!