Setmana de la Música

Aquesta setmana a l’escola hem celebrat la Setmana de la Música!

Ha estat una mica diferent del que estem acostumats a viure, però fent un petit esforç hem aconseguit gaudir d’un ambient molt musical. Dimarts els alumnes de cicle inicial i mitjà vam poder assistir (en dos torns diferents) a un concert de música en directe que ens van oferir els nostres amics de Bat Audicions. L’espectacle “Vine a cantar amb els músics” ens va portar a fer un viatge arreu del món, visitant diversos països i els seus estils musicals més famosos: el reggae, el soul, el rock… Ens ho vam passar molt bé escoltant les cançons i veient els instruments en directe, i fins i tot vam poder cantar i ballar amb ells!! Aquí en podeu veure unes quantes fotografies:

A més durant tota aquesta setmana alguns alumnes que estudien música fora de l’escola ens han volgut regalar un petit concert als companys i companyes de les seves classes respectives. Hem pogut sentir guitarres, pianos, i fins i tot una bateria! Tot un luxe, mireu!

Moltíssimes gràcies a totes i tots els músics que heu col·laborat a poder mantenir viva la música a l’escola en un any tan complicat. Per totes vosaltres, un fortíssim aplaudiment!!