VISITA A MERCABARNA

Els de tercer hem anat a Mercabarna amb la campanya “5 al dia”.

Volíem aprendre moltes coses de les fruites i les hortalisses i ens ha impressionat d’allò més la immensitat de les instal·lacions.

“Mercabarna és una ciutat dins la nostra ciutat”.

Nosaltres només hem visitat el sector de la fruita i les hortalisses (3 sectors dels 7 que hi ha) i això no era ni una quarta part de tot Mercabarna. En una maqueta hem pogut observar la grandària del lloc on érem.

Hem descobert que el meló i la síndria són hortalisses però que ningú no ho diu perquè sempre els mengem com si fossin fruita.

Hem fet un taller de tastets i alguns sabors ens agradaven més que altres.

Ha estat una visita molt interessant i el Teo i el Juan Pablo ens han explicat un munt de coses.

Tots dos monitors eren molt divertits i a l’hora de dinar ens han fet riure de valent mentre ens convidaven amb una amanida, beguda i macedònia de postres!!!

Al final, un bon reciclatge.

Gràcies MERCABARNA!