1R GRAFISME

ELS FANALETS I ELS DIABLES HAN FET GRAFISME AQUEST MATÍ!!

AQUEST CURS  FARAN EL PAS DE LA LLETRA DE PAL A LA LLETRA LLIGADA.  POC A POC ANIRAN APRENENT A FER TOTES LES LLETRES EN LLETRA LLIGADA!!

PER PODER-HO FER BEN FET, CAL QUE FACIN MOLTES ACTIVITATS DE GRAFISME PER DOMINAR BÉ EL TRAÇ.

AVUI HEM FET UNS RACONS DE GRAFISME I TRAÇ PER AGAFAR FORÇA ALS DITS I PRACTICAR ELS DIFERENTS MOVIMENTS PER COMENÇAR A ESCRIURE AMB LLETRA LLIGADA. AVUI HAN COMENÇAT FENT PONTS!!!

A L’AULA TENIEN DIFERENTS RACONS PER PODER PRACTICAR :

• LA TAULA PLENA DE FARINA
  • UNES CAPSES AMB SAL
  • LA TAULA DE LLUM AMB PA RATLLAT
  • UN PAPER GRAN D’EMBALAR
  • PISSARRETES

ANAVEN PASSANT D’UN A L’ALTRE PER PODER TRAÇAR AQUESTA GRAFISME EN DIFERENTS MATERIALS I ESPAIS.

CADA SETMANA FARAN AQUESTS RACONS PER AGAFAR AGILITAT EN EL TRAÇ I POC A POC INTRODUIR LES GRAFIES DE LA LLETRA LLIGADA.

Celebrem la Festa Major!

Els alumnes de Cicle Inicial hem celebrat avui la Festa Major, en una edició una mica especial. Com podeu veure enguany no hi hem pogut ser tots: per tal d’augmentar la distància entre els grups i evitar creuaments hem hagut de reduir el nombre de cursos participants a l’acte, pel que les danses d’aquest any han estat des de P3 fins a 2n. A més, tot i fer-ho a l’aire lliure hem volgut reduir encara més l’aforament, així que ens hem organitzat en dos torns: els grups A han ballat al matí, mentre els grups B ho han fet a la tarda. D’aquesta manera hem pogut gaudir d’aquesta Mercè tan diferent! Tots sabem que en aquests moments cal adaptar-se a la situació, però amb un petit esforç per part de tots podem intentar mantenir vives les nostres festes i tradicions sense cap risc.

Us deixem un recull d’imatges dels nostres gegants, capgrossos i, sobretot, de les nostres danses!

Bona festa major!!

#culturasegura

Hem començat el curs 20-21

Hem tornat a començar i amb moltes ganes!!!!

Aquest curs tot és especial. Teníem tantes ganes de retrobar-nos que aviat ens hem fet nostre tot el protocol i la veritat és que tothom ens estem esforçant de valent.

Us deixem unes fotografies per a què veieu com ha estat la primera setmana:

L’entrada a l’escola

Activitats d’educació emocional per retrobar-nos i fer pinya

Esmorzars a l’aula

Tasques a l’aula de plàstica per treballar la cohesió de grup

Mica a mica ens anem adaptat i quan la calor afluixi ja no ens farà tanta nosa la mascareta.

Seguim amb força. Molt bon curs a tothom!!!

2n CI- DANSA ARA VIRTUAL!!!

Com sabeu, cada any l’escola participa en l’activitat del Dansa Ara per promoure la música i el ball amb altres escoles, organitzat per l’ajuntament de Barcelona.
Aquest any, degut a la situació, s’ha hagut d’ajornar de forma presencial però han trobat una alternativa de poder fer-ho virtualment i ens hi hem apuntat com Escola.

AQUÍ TENIU EL BALL  DE 2N A I DE 2N B!!!!   HO VAN FER MOLT BÉ I VA SER MOLT DIVERTIT!!