S’HA ACABAT EL CURS

Un any més, quan arriba l’últim dia, a la Primària estem de festa!!!

Aquest curs, els nens i nenes de 1r a 4t hem pogut gaudir d’una estona d’activitats de CIRC i cada un de nosaltres hem pogut mostrar les nostres habilitats. Ha estat molt divertit .

Els del Cicle Superior han tingut una festa importantíssima: la GRADUACIÓ dels companys de sisè! Els de cinquè han estat els encarregats d’organitzar el seu comiat. Ha estat fantàstic.

Aquesta és l’última entrada del blog de Primària d’aquest curs!!!

Esperem que tothom gaudeixi de les vacances i ens veiem al setembre. BON ESTIU!!!

El musical d’Oliver Twist. a 6è.

Aquest curs hem acabat 6è i la primària ben engrescats amb el projecte del musical d’Oliver Twist. Per tal de treballar la revolució industrial i comprendre la desigualtat entre classes socials vam aprofitar l’obra teatral d’Oliver Twist i ens l’hem adaptat una mica a la nostra forma de fer.

El primer pas va ser traduir per grups l’obra adaptada de Charles Dickens de l’anglès al català. Després d’afegir-li algun personatge extra com presentadors, narradors i nois per tal  que tots poguéssim participar, vam escollir i sortejar els papers que volíem representar.

Amb les tutores i la persona de suport a projecte vam anar treballant el text, memoritzant-lo, situant-nos a escena, preparant el vestuari, etc. Des de plàstica vam dissenyar i realitzar els decorats d’una forma que fos el més àgil possible per moure’ls. Per últim, des d’anglès i música, vam aprendre’ns i practicar dues cançons del musical amb una mica de coreografia grupal inclosa.

Quan tot això estava gairebé enllestit vam fer un assaig general tot 6è per ubicar-nos a l’escenari, responsabilitzar-nos dels decorats i cantar i ballar plegats.

Finalment, amb tot preparat vam fer tres passes de l’obra. El primer va ser una preestrena per als alumnes de 1r, 2n i 4t, que ens va servir per rodar-nos i treure’ns la vergonya. L’estrena va ser la setmana següent per als alumnes de 3r i els pares i mares que van poder venir. La sala d’actes estava plena de nou! L’última actuació va ser el dia següent per als nostres companys de 5è.

Tot plegat ha estat una experiència nova que hem gaudit molt!

Educació Física a 6è

El curs ha acabat i és un bon moment per fer una mirada enrere i recordar tot allò que hem practicat, après, jugat, compartit,… a les classes d’Educació Física.

Ha estat un any ple de novetats! Vam començar el primer trimestre treballant les diferents habilitats motrius i qualitats físiques mitjançant reptes cooperatius per parelles i en grup. A finals d’octubre ens vam fer un petit embolic amb les festes tradicionals i les importades i vam celebrar el “Castaween” amb jocs una mica tenebrosos.

El segon trimestre ens vam iniciar en esports menys practicats, però interessants precisament per la seva part més “desconeguda”: el vòlei i el bàdminton. A més, també vam dedicar algunes sessions al bàsquet i a l’expressió corporal mitjançant jocs expressius, la dansa de carnaval, desglossant un gest tècnic en fotogrames i finalment preparant unes escenes en grup per al tercer trimestre.

Per acabar el curs, ens vam ajudar de l’Emma, la nostra “teacher assistant” ex-jugadora de rugby, per apropar-nos al “Tag Rugby” in English. I hem acabat amb activitats relacionades amb el futbol i jocs triats per nosaltres podent-nos ajuntar les dues classes i gaudir de l’activitat física plegats, ja que la primària s’acaba!

ELS DE 2N HEM ANAT AL PARK GÜELL

La setmana passada, com a cloenda del projecte de Gaudí que hem fet aquest curs, vam anar al Park Güell

Vam veure de prop la sargantana, les columnes, el banc ondulat i moooolt de trencadís!!

Vam dinar allà mateix i després vam fer una excursioneta fins al mirador de les tres creus.

Va ser un dia magnífic!!!!