A 4t hem creat un joc de taula

Creus que saps moltes coses de Catalunya? Els alumnes de 4t, sí!

Al llarg del segon trimestre ens hem convertit en experts en la matèria i hem estat fent una cerca de diferents àmbits: paisatge, clima, institucions, relleu, aigües i vocabulari en anglès.

Hem construït minuciosament un joc de taula, pensant en tots els detalls: nom, logotip, preguntes, tauler amb imatges i peces.

Tot aquest projecte no hagués estat possible sense la col·laboració de moltes persones de l’escola, i no ens referim només als mestres. Volem donar les gràcies als nois de manteniment (Carles i David) a l’informàtic (Joaquim), a personal de secretaria (Carme) i consergeria (Lluís i Francesc). Us estem molt, molt agraïts.

I ara, si vols comprovar tot el que saps de Catalunya, et convidem a fer una partida al nostre TriCat/ CatJoc. Nosaltres ja l’hem estrenat!!! T’atreveixes?