Stephen Hawking a 4t.

Probablement la majoria sabeu qui era l’Stephen Hawking o l’havíeu vist per la televisió. Era un home molt mediàtic i conegut gràcies a les seves investigacions; també per la seva condició física. Malauradament, els darrers dies encara n’hem sentit a parlar més i no pas perquè hagués fet algun altre descobriment, sinó perquè va morir el passat 14 de març.

En aquest context, els alumnes de 4t li hem fet el nostre particular homenatge. Hem volgut conèixer amb més detall qui era en Hawking especialitzant-nos en cinc àmbits: infància, descoberta, salut, aficions i família.

Hem gaudit moltíssim i els treballs han resultat d’allò més interessants. Si voleu veure el resultat final, us esperem el proper diumenge 22 d’abril a les classes de 4t de Primària. No us ho perdeu!!!!

Com deia Hawking: Mira les estrelles, no els teus peus.