Bicicletada a 5è de primària

El dia 11 de gener vam anar d’excursió al Parc Infantil de Trànsit de Montjuïc.
Vam anar caminant des de l’escola fins a la Plaça Espanya, on ens esperava un autobús que ens va portar fins al Castell de Montjuïc.
En arribar vam esmorzar per agafar forces, i després d’una explicació de la Guàrdia Urbana, vam començar l’activitat.
Vam circular amb bicicleta per un circuit tancat que semblava el carrer. L’únic que, en lloc de cotxes, només hi havia bicicletes i vianants. Semblava el carrer de veritat! Hi havia semàfors, passos de vianants, diferents senyals de trànsit, fletxes a terra… Quin embolic! Vam poder practicar força estona i ens ho vam passar molt bé!
En acabat, amb una bona gana, vam anar cap a un parc on hi havia uns tobogans molt llargs. Vam dinar i després vam poder-hi pujar i baixar unes quantes vegades.
Finalment, tot passejant per Montjuïc, vam anar tornant a peu cap a l’escola. Vam acabar ben cansats!

Alumnes de 5è